זרי פרחים – 5 דברים שחייבים לדעת

זרי פרחים צבעוניים ורעניים הן אחת מהדרכים הכי ותיקות לבטא אהבה. זרי פרחים מוצאים את מקומם בחיינו לכל אורכם בשלל אירועים. החל בזרים שנשלחים להורים מאושרים שזה עתה נולד להם תינוק, דרך הזר המפורסם של כלה ביום חתונתה ועד זרי פרחים שאנחנו מניחים על קברות אהובינו בלכתם בטרם עת. זרי פרחים תמיד שם, מביעים בדיוק את מה שאנחנו רוצים לומר – בלי מילים.
כיום שליחת זרי פרחים נעשתה קלה יותר מאי פעם. הודות להתפתחות האינטרנט ולוגיסטיקת המשלוחים, כיום ניתן להזמין משלוח זר פרחים מקצה אחד של העולם בקצהו השני. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על זרי פרחים, משלוחי פרחים ואיך לבחור את זר הפרחים המושלם עבורכם.

זרי פרחים

כשאנו באים לבחור זר פרחים, אנחנו צריכים לחשוב על מספר דברים. ראשית, גודל הזר. גודל הזר מבטא גם את כמות ההשקעה שלכם במי שיזכה לקבל אותו (הרי ככל שהזר גדול יותר – הוא עולה יותר) וגם את כמות האהבה שאתם מבקשים לשלוח עם הזר. זר יותר גדול שווה יותר מקום לאהבה.
הדבר השני שאנחנו צריכים לחשוב עליו כשאנחנו בוחרים זר פרחים הוא הצבע שלהם. אם אתם יודעים מה הצבע המועדף על מי שאתם שולחים את זר הפרחים ובוחרים בזר פרחים בצבע הזה – אתם מעידים באמצעות הזר על רמת ההכרות והקרבה שלכם אל הנמען. לכן חשוב לשים לב לצבע.
עוד דבר שיש לחשוב עליו כשאנו בוחרים זר פרחים הוא החנות ממנה אנחנו קונים את הזר. כשאתם בוחרים חנות לקנות בה זר פרחים, כדאי שתבחרו בחנות שיש לה ניסיון גם ביצירת זרים שמשלבים פרחים שעובדים אחד עם השני, וגם ניסיון באריזת הזר לשילוח. חנות כזו היא 'פרחי הארץ'.

משלוחים פרחים

משלוחי פרחים נשמעים עבור הרוב המוחלט של הציבור כעניין פעוט ולא מורכב, אך למעשה מדובר במבצע לוגיסטי לא פשוט. אם תחשבו על זה, שמארגנים משלוח של זר פרחים – מארגנים שינוע של מוצר רגיש ועדין בתנאי דרך לא אופטימליים. פרחים הם מוצר לא זול, ולכן חשוב שהמשלוח שלהם ישמר אותם במצב טוב. לכן משלוחים פרחים יכולים לעלות לא מעט כסף לפעמים, ויש לחשוב על כך.
משלוחים פרחים מזמינים רק ממקום שיש לו ניסיון במשלוחים כאלה. למשלוחים רבים אף מתווספות מתנות נוספות כמו בלוני הליום ובקבוקי יין, שגם אותם צריך לשנע בזהירות מסוימת. חשוב גם לקנות משלוח פרחים מחנות שעובדות עם שליחים אמינים ומסודרים, כדי שמשלוח זר הפרחים שהזמנתם לא יגיע בטעות ליעד שגוי ותיווצר עוגמת נפש לכל הנוגעים בדבר – השולח, החנות, השליח והנמען.

פרחים לאירוע

אחת ההזדמנויות הכי טובות והכי נפוצות לקניית זר פרחים היא לכבוד אירועים מסוגים שונים. זר פרחים לכבוד לידה, זרי פרחים לכבוד קידום משמעותי במקום העבודה או משלוח של יין ופרחים לכבוד יום האהבה הם בין המתנות הכי הנפוצות שחנויות פרחים יאמרו לכם שהן משווקות כל הזמן.
זרי פרחים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף בבריתות, בר ובת מצוות, ימי הולדת מושקעים של נערות מתבגרות, מסיבות אירוסין וכמובן – חתונות. חתונה היא למעשה אחד האירועים שבהם פרחים הכי הפכו להיות חלק כמעט מובנה. החל מזר כלה ועד קישוטי שולחן – זרי פרחים בחתונה.

שפת הפרחים

האם ידעתם שבעבר הרחוק האצילים והאצילות באירופה היו מעבירים מסרים אחד לשני על ידי משלוח של זרי פרחים? דרך התקשורת הזו מכונה 'שפת הפרחים' ובמסגרתה היו מעבירים בני המעמד הגבוה באירופה מסרים סמויים יותר ופחות אחד לשני דרך זרי הפרחים שהם היו שולחים בינם לבין עצמם. למעשה, שפת הפרחים לא הייתה רק דרך לחיזור אלא גם דרך להעברת איומים!
קשה להבין איך משהו כה עדין ונעים כמו פרח יכול לבטא איום, אך בגלל שעלה הצורך לפרח שיבטא דבר שכזה – התקבעה התפיסה ששושנה סגולה מסמלת מוות או איום. פרח הצבעוני, לעומת זאת, ייצג אהבה נצחית. דוגמא לעוד מסר שניתן היה להעביר באמצעות משלוח של פרח הוא צניעות וטוהר על ידי שילוב של פרח המימוזה. אולי כדאי לכם לחשוב פעמיים על הפרחים שאתם שולחים.

איך לבחור זר פרחים

כשאתם באים לבחור זר פרחים, חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות – לכבוד איזה אירוע אתם שולחים את הפרחים? פרחים שמתאימים ללידה לא בהכרח מתאימים ליום נישואין. האם יש פרחים שהנמען אוהב במיוחד? אם כן, שווה למצוא זר פרחים שכולל את הפרחים הללו. מה התקציב שלכם? המחיר של זרי פרחים נע על ציר רחב, ולכן יהיה לכם קל יותר לבחור אם תמקדו את עצמכם.

למה זר פרחים

זר פרחים מייצג אהבה וחיבה ממגוון סיבות. קודם כל, זר פרחים עולה לא מעט כסף אך בסופו של דבר לא מחזיק מעמד המון זמן. גם זר שמטופל בקפידה ובדקדקנות לא יחזיק מעמד חצי שנה. לכן בחירה במתנה יקרה ללא קשר לעמידות שלה מעידה עם הרצון שלכם להשקיע במי שמקבל זר פרחים ללא קשר לכמות המשאבים שתצטרכו להשקיע בכך.
דבר שני, זר פרחים הוא צבעוני. הצבעוניות הזו מחממת את הלב ומרחיבה אותו – דבר שבוודאי תרצו לאחל לכל מי שתקנו לו מתנה או תרצו לשלוח לו ברכה. האפקט הנעים שיש לצמחים ופריחה מוכרת בוודאי לרבים מכם מתחילת מגפת הקורונה. בתחילת מגפת הקורונה נאלצו רוב הישראלים להיות בסגר בבתיהם, מה שגרם להם להשקיע בטיפוח וגידול של צמחים שהשרו אווירה נעימה.
פרחים לכבוד יום האהבה
היום השני שהכי מתקשר עם זר פרחים, חוץ מיום החתונה, הוא יום האהבה. זה לא משנה אם אתם מציינים את הולנטיינ'ס או את ט"ו באב (ועדיף שתציינו את שניהם), סביר שנתקלתם בצורך בקנייה של זרי פרחים ביום הזה לפחות פעם אחת. ואם חוויתם זאת בעצמכם, אתם מכירים זאת מהתרבות.
פרחים ליום האהבה כדאי לקנות ממוכרי פרחים מקצוענים ובעלי ניסיון שיודעים להתאים לכם בדיוק את הזר שהכי ישמח את מי שאתם חוגגים איתו את יום האהבה. זרי פרחים ליום האהבה הם מתנה פופולרית, והיום קל יותר מאי פעם להזמין אותם על ידי שימוש באתרי האינטרנט הייעודיים לכך.
פרחים לכבוד יום האהבה ישמחו את מי שאתם אוהבים, ויעזרו לכם להביע את האהבה שאתם חשים כלפיהם. לא תמיד קל לנו לבטא את הרגשות שלנו במילים, ודווקא במשלוח פרחים ליום האהבה תוכלו למצוא את הדרך לבטא את הרגשות הללו. פרחים ליום האהבה קונים ב-'פרחי הארץ'.

סיכום

לסיכום, זרי פרחים מלווים אותנו עוד מימי התנ"ך והם כאן כדי להישאר. זרי פרחים יסייעו לכם להעביר מסר לאהוביכם ולהראות להם עד כמה הם יקרים לליבכם. משלוח פרחים נעשה היום קל יותר מאי פעם, וגם מגוון הפרחים שאתם יכולים לבחור מהם הולך וגדל עם השנים.
משלוחים פרחים הם קלים, בטוחים ומשמחים כשעושים אותם עם 'פרחי הארץ'. זרי פרחים הם מתנה מושלמת למגוון של אירועים, והם משמחים הודות לשילוב שהם יוצרים בין צבעוניות ועדינות. זו הסיבה שזר פרחים צריך להיות המתנה הבא שלכם.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.