פרחים יפים וחמישה שימושים מעניינים בפרחים יפים

לפרחים יש קסם מיוחד שקצת קשה לנו להסביר, אבל אין ספק שהנוכחות שלהם לא מאפשרת לנו להישאר אדישים. אנחנו בפרחי הארץ – פרחים יפים כאן כדי לתת לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על פרחים. כאן תקבלו מידע על הפרחים השונים שאתם יכולים לרכוש, איך לשמור עליהם ועוד הרבה דברים מעניינים שקשורים לעולם הנהדר של הפרחים.

למה דווקא פרחים?

לא פעם אנחנו שואלים את עצמנו איך זה שכבר שנים רבות פרחים נחשבים סמל לכל כך הרבה דברים. נראה שהסיבה המרכזית לכך היא קודם כל היופי של הפרחים, שמביא את הטבע קרוב אלינו. לפרחים יש קסם מיוחד והם למעשה מבטאים את שיא היופי שקיים בעולם הצומח. קשה למצוא משוה שבאמת מצליח להתחרות בזרי פרחים יפים.
גם בתור מתנה פרחים זו בחירה נהדרת. פרחים יפי שמוענקים בתור מתנה יתקבלו בשמחה כיון שמדובר תמיד במתנה ייחודית, ויחד עם זאת גם מתנה מתכלה, כזו שלא צריך להתחיל לחשוב איפה לשים אותה ומתי בדיוק להשתמש בה. דווקא בשל העובדה שהפרחים לא נשארים איתנו ליותר מידי זמן, יש להם איזה קסם מיוחד שמאפשר לנו ליהנות מהם לזמן קצר.
אנחנו בפרחי הארץ מאפשרים כאן כדי לעזור לכם לדעת את כל מה שצריך לדעת ביחס לפרחים. כאן תבינו אלו פרחים אתם יכולים לקבל אצלנו, וכיצד לשמור על הפרחים בצורה הטובה ביותר. אחרי שתקראו את זה, הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לקנות פרחים יפים למישהו אהוב.

מה אתם יכולים לקבל בפרחי הארץ?

פרחי הארץ מציעים לכם קודם כל לקבל זרי פרחים יפים וסידורים שונים של פרחים. הזרים שלנו כולם עשויים מפרחי העונה, ולא משנה מה סגנון הזר שבו אתם מעוניינים, אנחנו כבר נדע איך בדיוק לסדר לכם אותו. בחנות שלנו תוכלו להנות ממבחר גדול של פרחים, אבל לא רק. הנה עוד כמה דברים שתוכלו לקבל אצלנו בפרחי הארץ – חנות פרחים.

אגרטלים

כלי חרס מחוספסים

אם אתם קונים פרחים כדי להציג אותם בבית שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן האגרטל שבו הפרחים מונחים. האגרטל חשוב לא רק כדי לשמור על הפרחים אלא כיון שהוא מהווה חלק בלתי נפרד מהתצוגה שלהם. אצלנו בחנות תוכלו לבחור בין מגוון אגרטלים שונים שיוכלו להתאים באופן מושלם לזרי פרחים יפים.
האגרטל משמש אלמנט דקורטיבי לכל דבר ועניין, ויחד עם צורך שלו להכיל את הפרחים והא צריך להיות כזה שמשתלב היטב בחלל שבו הוא נמצא. הפרחי הארץ תוכלו למצוא אגרטלים שגם בלי פרחים יקשטו את המקום שבו הם נמצאים בצורה יפה.

איך לשמור על פרחים?

כאמור, פרחים הם מוצר מתכלה, ולאחר זמן מסוים, לא משנה כמה יפים היו הפרחים שלכם, יהיה עליכם להחליף אותם. עם זאת, ניתן לשמור על הפרחים בצורה מסוימת שתאריך את החיים שלהם עוד קצת ותאפשר לכם להנות מהם לתקופה מעט יותר ארוכה.
הדבר הראשון הוא לוודא שאין אריזות שונות על הזר עצמו, לפני שמכניסים אותו לאגרטל כיון שעטיפות שונות יכולות למנוע מהפרחים אוויר, שחיוני לשמירה על הטריות שלהם. בנוסף, נקו את האגרטל היטב לפני שאתם מכניסים אליו את הפרחים, כיון שעם הזמן מצטבר בו לכלוך רב, שיכול להזיק לפרחים ולקצר את הזמן שבו הם ייראו טוב.
הקפידו להחליף את המים כל כמה ימים, ואם אפשר הוסיפו כמה טיפות אקונומיקה שיעזרו לכם להשמיד חיידקים שיכולים לפגוע בפרחים. בנוסף, מומלץ להציב את הפרחים במקום עם טמפרטורה ממוצעת ללא חשיפה גבוהה מידי לשמש כיון שהדבר עלול להאיץ את הנבילה שלהם. שמירה על הכללים הללו תעזור לכם להנות מהפרחים ליותר זמן.

איך לבחור זר מתאים?

לפני שבוחרים זר מתאים, יש שני דברים שעליהם צריך לתת את הדעת. הדבר הראשון הוא כמובן סוג הזר והפרחים שנמצאים בו. ניתן למצוא זרים שמערבים כמה סוגי פרחים, או זר שעשוי מסוג פרחים אחד. כמו כן, הפרחים נבדלים זה מזה גם במראה שלהם, ולכל מצב מתאים כמובן מראה אחר שאותו אתם מעוניינים לשדר. לצבע של הפרחים יש כמובן משמעות רבה בהקשר הזה.
זר בצבעים בהירים יותר הוא זר שפחות יבלוט ויוכל להשתלב בצורה טובה יותר בחלל שבו הוא נמצא. מנגד, זר עם צבעים בולטים יותר כמו אדום או צהוב, הוא זר 'שיגנוב את ההצגה', ולכן חשוב להבין לכל מצב איזה זר הוא המתאים ביותר. בנוסף, ישנם פרחים רגישים יותר מאחרים, ואם אתם רוצים להנות מהזר לזמן רב יותר אתם צריכים לבחור בפרחים מסוג עמיד יותר.

סידורי פרחים

סידורי פרחים הם למעשה שם כולל לעיצובי פרחים שנמציאם בדרך כלל באירועים. לסידורי פרחים יש כוח מיוחד לתת יופי נדיר לעיצוב של האולם שבו האירוע נערך, ואנחנו בהחלט ממליצים בכל אירוע לשקול שימוש בסידורי פרחים. גם עיצוב פשוט יכול לקבל מראה הרבה יותר יפה ברגע שמשולבים בו סידורי פרחים ברמה גבוהה.
בבחירה של סידורי פרחים אתם ניצבים בפני אפשרויות מגוונות מאוד, החל מבצע הפרחים, גודל הסידור ועוד. גם בהקשר הזה מומלץ להבין מה בדיוק אנחנו רוצים לקבל מסידורי הפרחים וכך להתאים אותם למקום שבו הם אמורים להיות מוצבים.

זר פרחים לכלה

כלה אוחזת זר פרחים באירוע

כמובן שאי אפשר לדבר על פרחים בלי להזכיר את זרי הפרחים שמיועדים לכלות. זרי כלות הם זרים קטנים שאמורים להיות נוחים לכלה כדי שהיא תוכל להחזיק אותם ביד. חשוב לוודא שהזר לא מכיל חומרים שעלולים ללכלך את הכלה, וכמובן לעזור לכלה לבחור את הזר שמתאים ביותר ללבוש שלה.

עציצים

אם אתם רוצים ליהנות מפרחים בצורה קבועה, ולא מתחשק לכם כל כמה זמן לקנות זר חדש, אתם תמיד יכולים לקנות עציצי פרחים שיאפשרו לכם הנאה קבועה מהפרחים, בלי שהם ינבלו. העציץ עצמו יכול להוות פריט דקורטיבי ויחד עם הצמח שנמצא בה זו בהחלט תוספת נהדרת לכל מקום שבו העציץ נמצא.
הקפידו לברר היטב מה התנאים שבהם העציץ יכול לצמוח בצורה הטובה ביותר, והקפידו להשקות אותו כמובן לעיתים קרובות. כך תוכלו להנות מהעציץ שקניתם לאורך זמן רב במקום להחליף את זר הפרחים לעיתים קרובות.

פרחי הארץ – חנות פרחים

פרחי הארץ הוא עסק שמציע לכם את כל מה שיש לעולם הפרחים להציע לנו. בפרחי הארץ תוכלו למצוא זרים מעוצבים, מגוון רחב של פרחי העונה, זרים לאירועים מיוחדים וסידורי פרחים מדהימים. בפרחי הארץ ניתן לרכוש גם ציוד שקשור לעולם הפרחים, כמו אגרטלים, עציצים ועוד. אז אם אתם רוצים פרחים, אתם פשוט צריכים להגיע לפרחי הארץ. אתם יכולים להיות בטוחים שלא תתאכזבו.

לסיכום

פרחים הם דבר נהדר בכל מקום שבו הם נמצאים. לא משנה האם בתור מתנה, בתור עיצוב לאירוע או אפילו רק כדי להניח אותם בסלון של הבית, הפרחים תמיד נותנים לנו תחושה של אווירה טובה. בפרחי הארץ תוכלו למצוא פרחים במגוון צבעים ושלל עיצובי וזרים שמאפשרים לכל אחד למצוא את הפרחים שאליה הוא מתחבר. כל מה שאתם צריכים זה רק להבין מה אתם אוהבים בעולם הפרחים.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.