משלוחי פרחים בגוש עציון

תוכן עניינים

פרחים גוש עציון

לפני שנדבר על משלוחי פרחים בגוש עציון, בואו נדבר על פרחים.

פרחים מאז ומתמיד הכניסו אור ושמחה לבית. רובנו כלל לא מכירים שמות כמו גרברה, שושן וליזיאנטוס.  אלה זני הפרחים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם הוורדים. אם תזמינו מחנות "פרחי הארץ", תוכלו ליהנות ממבחר פרחים, בגוונים וגדלים שונים. לפני שתחשבו על הפרחים בגוש עציון, פרחים בירושלים, וההזמנות משם לפה, וכל הסידורים הטכניים, רק כמה מילים…

למה אנחנו מתלהבים כל כך מפרחים?

בטח שאלתם את עצמכם- מה בפרחים עושה אותנו כל כך נרגשים? מדוע כשאנו רואים ומריחים פרחים, אנו מרגישים בעולמות עליונים. הסיבה המרכזית להתרגשות הקשורה בפרחים, היא שהם גורמים להפרשת חומרים מעוררי אושר במוח שלנו. אחד ההסברים הוא שבעבר, פרחים סימלו תגמול. אמנם האדם התפתח מאז רבות, אך המוח שלנו עדיין עושה רואה את בפרח קישור לתגמול חיובי. הסבר נוסף, קצת יותר מתקבל על הדעת, הוא שפריחה מסמלת התחדשות, שגשוג ובריאות. המוח שלנו אוהב את התחושות האלה, וכך משתחרר "הסם הטבעי" של הגוף- דופמין.

זוג שמח עם פרחים

למה הצבעים כל כך מעניינים?

גם בתשובה לשאלה הזו, ישנם כאלה שרואים בצבעים עניין אבולוציוני. בעבר, צבעים שונים סימלו סוג מזון שונה, המוח שלנו התרגל לראות בצבעים שונים, מבחר רחב של אופציות, ויכולת לבחור בין פרטים חיוביים רבים. בכך, הוא מרגיש חיובי יותר. בנוסף, ישנו הורמון כימי שמופרש במוח ונקרא "אוקסיטוצין", הוא גורם לעוררות חברתית, ויכול להיות מופרש גם הוא בעקבות מראה הפרחים הצבעוני.

מה הם הפרחים המבוקשים ביותר?

אמנם הפרחים בגוש עציון יפים, וכך גם הפרחים בירושלים, אך מעניין לדעת מה הפרחים שבכל הארץ, הישראלים אוהבים. כאמור, הוורד, פרחי הגרברה, השושן והליזיאנטוס, הם הפרחים שאנחנו הישראלים הכי אוהבים. בעבר, רבים אהבו את הציפורן, שהיה נחשב פרח מבוקש מאוד, אך כיום הוא הרבה פחות נוכח ברשימות הזמנת הפרחים של הישראלים.

אבל הפרח נובל אחרי כמה ימים, מה עושים?

אחת השאלות הנפוצות לגבי הפרחים, נוגעת לעובדה שלאחר כמה ימים הפרחים פשוט נובלים, גם אם הם מקבלים מספיק מים, בדרך כלל אורך חייהם לא יעלה על שבועיים, וגם זה אחרי שהגזמנו. לצורך הארכת משך חייהם, ישנם מספר טיפים שכדאי לכם לרשום:

  • רכישה במקום מסודר – נכון, התרגלתם לרכוש לבת הזוג ממש לפני כניסת השבת, או בשישי בבוקר לכבוד השבת, זר פרחים מהדוכן ברחוב ליד הבית. אז זהו, שעדיף לכם לרכוש במקום מסודר, שמאחסן את הפרחים בטמפרטורה המתאימה – כלומר 20 מעלות, במקום ללא רוח, ועם אחוזי לחות שעומדים על 60.
  • חיתוך הפרחים – אם תחתכו את הקצוות של הפרחים, תוכלו לגרום לפרחים להיראות חיים יותר, וכך גם תרחיקו כל מיני לכלוכים שלעיתים נדבקים לגבעול. אם תחתכו אותם בצורה אלכסונית, תגדילו מאוד את היכולת שלהם לספוג מים, שהרי משטח הספיגה של הגבעול יהיה גדול יותר. מומלץ רק לבצע את החיתוך הזה בעזרת סכין חד, וזאת כדי לשמור על הרקמות של הצמח ככל האפשר. 
  • הוציאו את העלים מהמים – לעיתים בתחתיתו של אגרטל הפרחים, כלומר, בגבעול למטה, יהיו מספר פרחים. מומלץ מאוד להוריד אותם, משום שבאים במגע עם הרבה מים וכך עלולים להירקב.
  • מים נקיים – אל תשקו את האגרטל במי הכיור שלכם, כך גם לא במי המקלחת. אנחנו כבר לא בתקופת הצנע. מומלץ מאוד להשתמש במים מזוקקים, ואם לא, פשוט מים נקיים. והכי טוב, מי גשמים.
  • אור – יש לשים את זר הפרחים באגרטל במקום שמצד אחד יהיה מואר, אך מצד שני שלא תהיינה קרני שמש ישירות עליו. דבר נוסף שקשור למיקום, הוא שכדאי לשים את האגרטל במקום ללא רוח. אמנם הפרחים בגוש עציון, וגם בירושלים, חווים הרבה רוח, ועדיין, מצאו את המקום המבודד מרוחות בבית, או בגינה.
  • טיפוח זר הפרחים – לעיתים אנו חושבים שמיד לאחר קניית זר הפרחים, ואחרי ששמנו אותם באגרטל עם קצת מים, עשינו את שלנו. אז זהו, שממש לא. תחליפו את המים מדי כמה ימים, חתכו את קצוות הגבעולים כפי שפירטנו כבר למעלה, ובאופן כללי, טפלו בזר הפרחים, וכך האריכו את ימיו.

אז תכלס, למה כדאי לי לקנות זר פרחים?

גם אם אתם גרים באזור גוש עציון או ירושלים, ואתם רואים הרבה פרחים בטבע סביב ביתכם, פרחים בגוש עציון בחורשות העצים, או פרחים בירושלים ביער ירושלים, עדיין אין תחליף לזר פרחים שמגיע במגוון מפעים, בגדלים שונים, והיישר מהשדה. מחקרים מראים על שיפור ניכר במצבם הנפשי של אנשים שבקרבתם היו פרחים במשך זמן רב. וגם, בסוף זה נותן אווירה מדהימה לבית. הפרחים על שולחן סעודת שישי, או על החלון לפני סוף השבוע, משפרים פלאים את האווירה בבית.

מאיפה רוכשים זר או משלוחי פרחים בגוש עציון?

אז בטח שאלתם את עצמכם איפה אפשר להשיג בכלל פרחים, הרי פרחים בגוש עציון אין כל כך חנויות מסודרות, ופרחים בירושלים יש בכל פינה, אז איפה יש מקום מומלץ שעליו הייתם אומרים, "לכו הזמינו משם". בדיוק בשביל זה קיימת חנות "פרחי הארץ". חנות פרחים שמשווקת זרי פרחים בכל האזור, גם בירושלים וגם בגוש עציון. תוכלו להתאים לעצמכם את הזר המדויק ביותר עבורכם. אם זה בבחירת גודל הזר המתאים, ואם זה בבחירת הצבעים שאותם אתם אוהבים.

האם יש גם זרים לאירועים?

פרחי הארץ היא חנות שונה מכל חנויות הפרחים, מדובר בחנות בה נשזרים זרי הפרחים, בעבודת יד ובמקצועיות יתרה, תוך תשומת לב לכל זר וזר. אם יש לכם אירוע, אליו אתם מחפשים סידורי פרחים על השולחנות, או לקישוט האולם, מומלץ לכם מאוד לבדוק מה יש לחנות להציע. מובטח לכם שלא תתאכזבו כלל.

מי אנחנו?

פרחי הארץ היא חנות שהתחילה בקטן, בתור דוכן פרחים קטן ושכונתי, שמיועד לשכנים ולחברים הקרובים. במשך הזמן היא הפכה להיות חנות ייחודית, המאפשרת חווית קניית פרחים מדהימה. המגוון, השירות המסור, וכלל תהליך הקנייה, יגרמו לכם לרצות לחזור מדי שבוע. יש לנו חנות בבת עין, ודוכנים בגוש עציון ודוכן פרחים באפרת ויישובים נוספים בגוש.

אז מה תכלס?

פרחים באופן כללי, זה דבר מלהיב ויוצא דופן. ישנם אנשים שקונים מדי שבוע, ישנם כאלו שיוצאים לצפות בהם בטבע, ויש אנשים שרק באירועים. בסוף, גם הפרחים בגוש עציון, גם הפרחים בירושלים, כשבוחרים אותם כמו שצריך, ושוזרים אותם באופן שיתאים לכם הלקוחות, התוצאה מדהימה.

לסיכום

התאמת זר הפרחים לאדם, מטרה מיוחדת או לאירוע כלשהו, היא חוויה בפני עצמה. שזירת הזרים, יש המאמינים, משקפת בתוכה את אישיותו של השוזר, או הקונה. כשאתם באים לבחור לעצמכם את הפרחים, כשאתם עומדים בדוכן ברחוב, חשבו על הצבעים שמשמחים אתכם, חשבו על הריח האופייני לכם. זר פרחים יכול לרומם אדם לגבהים חדשים, ואין זו קלישאה, מדובר בתהליכים וחומרים המופרשים במוח, אשר גורמים להתלהבות ורוממות רוח. בסוף, שזירת הפרחים ושתילתם בגן האירועים, למשל, יכולה לשנות את האירוע מן הקצה לקצה. אז למה אתם מחכים? הזמינו לכם כבר עכשיו זר לסוף השבוע הקרוב.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.