פרחים בגוש עציון: כך עושים את זה נכון

נוכחות של פרחים בקרבת האדם מסייעת בהורדת המתח הנפשי • הפרחים משפיעים לטובה על האינטרקציות שלנו עם אנשים אחרים • במוצרי קוסמטיקה רבים, נעשה שימוש בתמציות פרחים • קיימים פרחים החסכוניים במים שמספיק להשקות אותם פעם אחת בלבד כל מספר ימים

לפרחים יש יתרונות רבים שרבים אינם מודעים אליהם. על פי מחקרים, נוכחות הפרחים תורמים רבות לבריאות הנפשית שלנו. בנוסף, לפרחים יש יתרונות רבים בשימוש בתעשיית הקוסמטיקה. עם זאת, לעיתים קיים קושי לבחור פרחים מתאימים, עקב ההיצע הרחב הקיים. מאמר זה יעשה לכם סדר בעניין. 

לפרחים השפעה חיובית על המצב רוח שלנו

לפרחים יש השפעה חיובית על המצב רוח שלנו והדבר הוכח על ידי מחקרים. למעשה, הפרחים גורמים לנו להיות מאושרים יותר ומשפרים את ההרגשה הכללית שלנו. בנוסף, הפרחים מסייעים בהורדת הלחץ הנפשי ומשפרים את בריאותינו הנפשית. מעבר לכך, נוכחות של פרחים בקרבתנו משפיעה על ההתנהגות שלנו לטובה. דבר הבא לידי ביטוי באינטרקציות חיוביות וטובות יותר עם אנשים אחרים. השפעה זו מוקרנת על ידי שפת הגוף שלנו והאנרגיה אותה אנו משדרים לסביבה.

לפרחים יש השפעה חיובית ארוכת טווח על האדם. הם תורמים באופן משמעותי לשיפור איכות החיים שלנו. מה, שלמעשה, בא לידי ביטוי ע"י יצירת קשרים משמעותיים יותר, שמחת חיים גבוהה יותר, הורדת המתח הנפשי ועוד. 

תצוגת זרים של פרחי הארץ

קוסמטיקה

נעשה שימוש בפרחים בתעשיית הקוסמטיקה. מוצרי קוסמטיקה רבים מכילים תמציות פרחים מסוגים שונים. הפרחים מכילים כמות גבוהה של נוגדי חמצון וחומרים טבעיים המסייעים לבריאות העור. טרם התפתחות הטכנולוגיה, היה נעשה שימוש בפרחים למוצרי הקוסמטיקה השונים. השימוש בשורשים כמו עלים או גבעולים היה רווח מאוד. יתרה מכך, הרחים היו משמשים להכנת חומרים מחטאים, תרופות וכו'. 

לפרחים ישנם יתרונות רבים בשימוש במוצרי הקוסמטיקה השונים. הם מהווים הגנה מפני קרינת השמש, עקיצות חרקים עשירים בנוגדי חמצון ועוד. בנוסף, לתמציות פרחים יש ריחות נעימים מאוד, בפרט לאלו העושים שימוש בתמציות ורדים או עלי ברגמוט. מה גם שניתן לעשות בהם שימוש בתור צבע טבעי לתכשירים קוסמטיים שונים. למעשה, הם יכולים להוות חלופה לחומרים כימיים ומלאכותיים. חלק מהאנשים עשויים להיות רגישים או אלרגים לחומרים כימיים כאלו או אחרים. 

בתעשיית הקוסמטיקה, נעשה שימוש רווח בפרחים אלו: ורדים, הליקריסום, היביסקוס, קלנדולה, לבנדר, יסמין, קמומיל, מרווה מרושתת, דם המכבים ועוד. 

פרחים חסכוניים במים 

כדאי לדעת שקיימים גם פרחים החסכוניים יותר במים. פרחים החסכוניים יותר במים, מייתרים את הצורך להשקות אותם כל יום. ניתן להשקות פרחים אלו פעם אחת מדי מספר ימים. ישנם אנשים שאין ביכולתם להשקיע באופן יום יומי בפרחים, ולכן זו יכולה להיות אופציה טובה עבורם. אנשים שיש ברשותם כמות גדולה של פרחים בבית, יעדיפו לבחור בפרחים אלו.

איך לבחור פרחים מתאימים? 

מטבע הדברים, מרבית האנשים ישמחו לקבל פרחים. פרחים הם יפים מאוד, ומרגשים את האדם שמקבל אותם. אם כי, יש לקחת בחשבון שקיימים הבדלים בין הפרחים השונים. ישנם פרחים המתאימים יותר למחוות רומנטיות, בעוד פרחים אחרים מתאימים יותר ללוויות וכו'. 

לדוגמא, ורד ורוד מתאים לאירועים רומנטיים ואפשר גם לתת אותו לאדם אהוב. מנגד, אקליפטוס או חרצית ראש, יתאימו יותר בתור קישוט לבית. אם כי, קיימים הבדלים ביניהם ובאופן השימוש בין שני אלה. אקליפטוס יתאים יותר לשימוש בשולחנות בבית ובמשרד, בעוד חרצית ראש משתלב טוב יותר בערוגות פרחים.

ככלל, לא כדאי לטעות לטעות במסר אותו אנו רוצים להעביר לאדם. האם אנו רוצים לתת פרחים אדומים המעבירים מסר רומנטי לאדם שנמצא באבל? או, נהפוך הוא, פרחים המתאימים לקישוט בבית או לאירועים עצובים, לאדם אהוב? לכן, לא כדאי לטעות במסר שאנו רוצים להעביר לנמען.

אם אפשר, כדאי גם להתחשב בטעם האישי של הנמען. כדאי להעדיף לתת לנמען פרחים בצבעים שהוא אוהב. ניתן למצוא פרחים במגוון צבעים שונים, כגון: כתום, אדום, צהוב, תכלת ושילובי צבעים אחרים ועוד. 

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.