פרחים בית שמש: מוסיפים חיות לבית 

פרחים בית שמש: מוסיפים חיות לבית 

הפרחים מורידים את רמות המתח והחרדה הכללית • הפרחים תורמים לבריאות הנפשית הכללית שלנו • ישנם סוגי פרחים שמספיק להשקות אותם פעם במספר ימים בלבד • ניתן גם להרכיב פרחים חסכונים במים הכוללים שוקולדים, פרלינים ועוד

 

לפרחים יש השפעה חיובית על האדם. הם גורמים לנו להיות שמחים יותר, ליצור קשרים טובים יותר עם אנשים אחרים, מורידים את רמות הלחץ והחרדה ועוד. פרחים אמנם דורשים מעט השקעה מאיתנו, אך ישנם גם פרחים חסכוניים במים ויפים מאוד שדורשים פחות השקעה וטרחה. 

 

לפרחים יש השפעה חיובית על האדם

דבר שרבים לא מודעים אליו, לפרחים יש השפעה חיובית על המצב רוח שלנו. הדבר הוכח על ידי חוקרים אמריקנים, שמצאו שהפרחים משפרים את ההרגשה הכללית ואת המצב רוח שלנו. מה, שלמעשה, גורם לירידה ברמת המתח ומשפרת את הבריאות הנפשית שלנו. יתרה מכך, לפרחים יש השפעה חיובית על ההתנהגות שלנו. הפרחים עוזרים לנו להיפטר מרגשות שליליים שאנו מחזיקים בהם ואנו מקרינים החוצה. הדבר בא לידי ביטוי ע"י ירידה ברמות המתח והעצבנות בתקשורת שלנו עם אנשים אחרים. כך, למעשה, לפרחים יש תרומה עקיפה על חיי היום יום שלנו. 

 

הפרחים גורמים לנו להיות מאושרים יותר

מחקרים הוכיחו שפרחים גורמים לנו להיות מאושרים יותר. על פי מחקר שנערך, כל המשתתפים העידו על עלייה בשמחת החיים הכללית. הדבר בא לידי ביטוי ללא יוצא מן הכלל אצל כל המשתתפים בכל הגילאים.

 

הפרחים מגבירים את היכולת שלנו ליצור קשרים משמעותיים יותר עם אחרים

הפרחים מעלים את המוטיבציה ליצור קשרים עם אנשים אחרים. מה, שלמעשה, בא לידי ביטוי בשיפור היכולת שלנו ליצור קשרים טובים יותר עם אנשים אחרים. קיים קשר ישיר בין העלייה ברגשות החיוביים לאינטרקציה טובה יותר עם אנשים אחרים. הדבר מוקרן על ידי שפת הגוף שלנו והאנרגיה הכללית הטובה שאנו משדרים לציבור.

 

הפרחים גורמים להרגשה כללית טובה יותר, גם לטווח הרחוק 

כדאי לדעת שהפרחים בעלי השפעה חיובית על המצב לא רק בטווח הקרוב, אלא גם הרחוק. כל משתתפי המחקר דיווחו על שיפור בהרגשה הכללית היום יומית. יתרה מכך, משתתפי המחקר דיווחו גם על שביעות רצון גבוהה יותר בחיים ועל תחושת הנאה גבוהה יותר מהחיים.  

 

פרחים חסכוניים במים

למרות כל היתרונות הרבים של הפרחים, יש לקחת בחשבון שהם דורשים מעט השקעה מאיתנו. יש להשקות את הפרחים ולטפל בהם באופן קבוע. לעיתים, קורה שאנשים שוכחים או שאין ביכולתם לדאוג לפרחים באופן תדיר. זאת, בפרט כשיש כמות רבה של זרים בבית. 

 

עם זאת, כדאי לדעת שישנם זרי פרחים רבים שדורשים הרבה פחות השקעה וטרחה. זאת, מכיוון שהם חסכוניים יותר במים, כך שהם עשויים להתאים יותר לאנשים רבים.

 

אילו פרחים חסכוניים יותר במים?

להלן דוגמאות לזרי פרחים חסכוניים יותר במים ודורשים פחות השקעה: 

 

  1. פרחים מסוגים מסוימים כמו למשל: סביונים, נר הלילה הורוד (צמחים), פרחים המעטרים את שיחי הבוגנוויליה וכו'. פרחים מסוג זה הם חסכוניים במים ויפים מאוד. אפשרי להרכיב זרים אסתטיים ומיוחדים ללא הצורך להשקות אותם כל יום. פרחים מסוג זה, יש להשקות רק פעם אחת מדי כמה ימים. 

 

  1. אפשר גם להיות מעט יותר יצירתי ולהגדיל ראש. קיימת האפשרות לבחור בזרים מתוקים הכוללים שוקולדים ופרלינים. למעשה, הם מכילים כמות קטנה יותר של פרחים, אך הם רומנטיים מאוד ומשדרים קרבה ואינטימיות. 

 

הפרחים הם חלק מחיי היום יום שלנו

בשורה התחתונה, אנשים רבים אוהבים לגדל פרחים בביתם ונהנים להסתכל עליהם בחיק הטבע. בנוסף, אנשים רבים קונים פרחים במטרה לשלוח אותם לאדם אהוב. או, לחילופין, במטרה לנחם אדם שנמצא באבל.

 

יש משמעות לפרחים אותם אנו בוחרים. כל פרח מסמל רעיון מסוים או מעביר מסר מסוים. לכן, כדאי לבחור בפרחים המתאימים ביותר. פרחים בצבע אדום מסמלים רומנטיקה ואהבה. מנגד, הם עשויים פחות להתאים לאדם שנמצא בלוויה או באירועים עצובים.

 

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)