מדיניות משלוחים
אופציות שילוח:
- שליח עד הבית:
- הזמנות שיבוצעו עד השעה 16:00 יישלחו תוך יום עסקים אחד.
- אנו מתחייבים להגעת הפריטים עד 10 ימי עסקים מהיום שלאחר ביצוע ההזמנה.
- המשלוחים מתבצעים בתיאום מראש בימים א'-ה' בין השעות 9:00-22:00.
- כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת החבילה, שבה תימצא/י לאורך היום (למשל מקום העבודה).
- אם חברת השליחויות אינה מגיעה לישוב שציינת בכתובתך, נשלח אליך את ההזמנה בדואר רשום ללא עלות.
- עלות המשלוח משתנה בהתאם ליעד המשלוח ומפורטת לפני התשלום.
- משלוח חינם למזמינים מעל 1000 ₪.
- איסוף עצמי:
- ניתן לבצע איסוף עצמי מהחנות בתיאום מראש.
שינוי אופן השילוח לאחר ההזמנה:
- על מנת לשנות את אופן השילוח, ניתן ליצור איתנו קשר במהלך יום העסקים שלאחר ההזמנה.
- פנו אלינו במייל: [email protected] או בטלפון: 050-755-7579.
איזורי משלוח:
לפניכם חלוקת אזורי המשלוח שלנו. הזמינו בחנות, מלאו פרטים אישיים וכתובת, וסיימתם! נגיע עד הבית כדי לספק לכם זר פרחים רענן ויפייפה.
איזורי משלוח:
- גוש עציון
- ירושלים והסביבה
- מבשרת ציון והסביבה
- דרום הר חברון והסביבה
- תקוע, נוקדים וכפר אלדד
- אפרת וכל גוש עציון
מדיניות החלפה והחזרה
החזרת תכשיטים/מוצרים:
מדיניות החלפה והחזרה
החזרת תכשיטים/מוצרים:
- ביטול עסקה:
- ביטול עסקה יתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981, וזאת בתנאי שערכו של המוצר אינו עולה על 3,000 ₪.
- במכירות מיוחדות בהן ניתנה הנחה על מוצרים במסגרת רכישת כמה מוצרים יחד, ההחלפה/הזיכוי מותנים בהחזרת כל המוצרים יחד.
- במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של מוצר/ים שנותרו בידי הלקוח מתוך כלל המוצרים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים.
- במקרה של ביטול חלקי, העסקה תבוטל ותחויב מחדש בהתאם לשווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של מוצר/ים שנותרו בידיו.
- החזרה באמצעות שליח:
- ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם החנות.
- ניתן לתאם שליחות החזרה מול שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-755-7579.
- עלות השליחות היא 35 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות.
- שליחות תתבצע עד 2 ימי עסקים מיום הבקשה.
- החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 7 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
- הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.
- בחנות ניתן:
- להחליף את הפריט בפריט אחר.
- להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות.
- להחזיר את הזר ולקבל בעבורו החזר כספי.
לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות: במייל [email protected] או בטלפון 050-755-7579.
תנאים כלליים
המידע המופיע במדיניות זו הינו חלק מתקנון האתר הכללי של פרחי הארץ. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע במדיניות זו לבין התקנון הכללי, תנאי התקנון הכללי יגברו. למידע נוסף, יש לעיין בתקנון המלא בכתובת: תקנון פרחי הארץ.
אנו כאן לשירותכם בכל שאלה או בעיה.