זרי כלה מיוחדים והמשמעות המיוחדת שלהם

היום הגדול בפתח, ואת שרה לעצמך כל בוקר מול הראי "בואי כלה". הטבעות נבחרו, יש אולם, יש שמלה, אפילו שתיים, שיר חופה, שיר שבירת כוס, ריקוד ראשון, שושבינות – אבל מה עם זר כלה?
זרי כלה מיוחדים, מקוריים, וגם קלאסיקות על זמניות, אפשר למצוא ב"פרחי הארץ", אז ההמלצה שלנו היא להציץ במבחר הגדול, ולצאת אולי טיפה מחוץ לקופסה… עם זר מיוחד במיוחד!

היכן ומתי החל המנהג של זרי הכלה?

כמו הרבה ממנהגי וטקסי החתונה ברחבי העולם, גם זר כלה הוא עניין של מסורת, כשבמקומות ובזמנים שונים התפקיד והסימבוליות שלו הם דבר משתנה. תיעוד מימים עברו מספר על כלות שצעדו לחופה ובידם זר עם תבלינים שונים, כשלכל תבלין תפקיד אחר – שום להגנה מעין הרע, רוזמרין לפוריות והמשכיות הדור, וצמחי בושם שונים לשמירה על רעננות הכלה ולניחוח רענן. פתרון אלגנטי יותר מלתלות עליה עץ ריח כזה לאוטו, לא?

ביוון העתיקה זרי כלה היו עשויים מקיסוס, שעליו המזכירים צורת לב סימלו אהבת נצח וזוגיות טובה. באנגליה נהגתה תורה שלמה סביב בחירת הפרחים לזר, כשכל פרח מסמל היבט אחר באהבה – סיגליות לנאמנות, סייפנים לאהבה חזקה מהמבט הראשון, פרחי אדמונית לצניעות, וכו'. האירוסים, למרות מראם המרשים והאלגנטי, נעדרו מזרי החתונה – כי לפי רוב המסורות האירופאיות זהו פרח המסמל את המוות. אירוסים ניתן למצוא בדרך כלל בזרים המיועדים ללוויות, והם אינם רצויים בחגיגות שמחות כמו חתונה.

זריקת הזר

כל מי שצפתה אי פעם בקומדיה רומנטית שבסופה חתונה (קומדיה רומנטית טובה חייבת להסתיים בחתונה גדולה, זה החוק!), נתקלה בוודאי בסצנה הידועה בתוך טקס החתונה, בה הכלה מסתובבת עם הגב אל הקהל, זורקת את הזר שלה באוויר – ובת המזל שתתפוס אותו ראשונה, תהא הבאה להתחתן. מוכר, נכון? זה אמנם נראה לנו כמו מסורת מעט קיטשית, כיפית אמנם, אבל קיטשית – אבל זו מסורת שהולכת הרבה אחורה ושורשיה נעוצים בעולם העתיק. זר כלה הרי אמור להגן עליה מרוחות רעות, כמו שאמרנו. ברגע שהכלה מעבירה את הזר אל חברתה, היא כמו מעבירה אליה את השמירה, ושוטפת אותה במזל ובסגולות שהיא בורכה בהם.

מוסיפות קצת צבע לחיים

כלה ביום חתונתה לובשת לבן. וגם אם לבן הוא צבע יפיפה, טהור ומיוחד, לפעמים בא לנו להזריק קצת צבע למראה! זרים לכלה בצבעים מיוחדים יכולים לשדרג כל מראה, ולקחת את הלוק לגבהים חדשים. זרי כלה מיוחדים או כאלה בעיצוב אישי, יכולים להתכתב עם צבע הנעליים, האיפור, התכשיטים והאביזרים לשיער, וליצור ביחד משחקי צבע מעניינים וקריצות משובבות נפש, שאינם דווקא על טהרת הלבן. זרי כלה במגוון מחירים יכולים להיות קטנים, גדולים, עמוסים, שופעים או עדינים ומינימליסטים, בהתאם כמובן לאופייה של הכלה, לאווירה הכללית של החתונה עצמה ולקו העיצובי המנחה. זר כלה הוא עוד אפשרות לתת לאופי של הכלה להציץ ולזהור.
כלה אוחזת זר פרחים באירוע

קלאסי מול מודרני, מחושב מול שובב

זר יפיפה, עדין וענוג, המורכב כולו רק מוורדים, הוא מראה עוצר נשימה. באמת. זרים לכלה המעדיפה את הקלאסי תוכלו למצוא במגוון של גדלים וצורות. לרוב, הזר הקלאסי והמנצח מורכב מוורדים, שושנים, וגיבסנית – שהיא צמח עם מראה עדין במיוחד. הכלה הקלאסית תלך על זר בצבע לבן מושלם, או שתבחר בזר בהיר יחסית, המשלב צבעי פסטל רכים, נעימים והרמוניים. מפה והלאה – אפשר רק לגוון. המשחק והנועזות הם ספקטרום רחב, כמובן. אפשר לבחור להוסיף רק עוד אלמנט אחד של צבע מפתיע בתוך הקלאסיקות הלבנות והפסטליות. אפשר לבחור בזר צהוב ומלא חיים, המורכב כולו מחמניות, לכלה שזורחת כמו שמש. אפשר לשלב עלים שונים, עשבים, צמחי תבלין כמו רוזמרין ומרווה – השמיים הם הגבול! דמיינו זר המשלב בין הפרחים השונים גם גבעולי כותנה, יפיפה לא? רך, נעים, ומאוד ארצישראלי בהוויה.

לראש וליד

שדרוג מהמם ומדהים לכל הלוק של הכלה יכול להיות זר לראש, כתר, שעשוי מאותם הפרחים כמו זר הכלה! או סיכת ראש עם שזירה יפה שמתכתבת עם הפרחים הנבחרים, למשל. ואם תתאימי את זר הראש, זר הכלה, והנעליים – בכלל חגיגה של צבע. העין האנושית נהנית מהרמוניה, ושילוש כזה של צבעוניות הוא הרמוני מאין כמותו.

מחיר זר כלה

כשמדובר על זר כלה מחיר הוא פרמטר שיש להתייחס אליו. מחיר זרי כלה נעים על ספקטרום רחב, בהתאם לכל כלה לפי דרישותיה ותשוקותיה.
מחיר של זר לכלה יכול לנוע ממאה חמישים שקלים לפשוט ביותר לעד אלף שקלים, פחות או יותר. הדבר תלוי כמובן בגודל הזר, מידת ההשקעה ששזירתו והכנתו מצריכה, האם הפרחים נדירים יותר, או כאלה שדורשים טיפול מיוחד כמו שמירה בקירור או בתנאי גידול מסוימים, וכן הלאה…

שוזר או שוזרת מקצועיים יעשו עבודה יפה, במחירים שפויים. חפשי את המקום שייתן לך יחס אישי ותחושה נעימה – ולכי איתו, זו ההמלצה שלנו. זר הכלה ילווה אותך לכל אורך היום החשוב, ויככב בצילומי החתונה, חשוב שהוא יהיה כזה שמשמח אותך, מדבר אלייך, ונעים לך. חבל להתפשר על משהו שהוא פחות מ – "וואו" עבורך, לא ככה?

ולסיכום, "עוד מעט כלה" יקרה

כמו כל אספקט לקראת היום הגדול, גם בחירה של זר עבורך מצריכה רגע של מחשבה והשקעה. אבל בקלות ובלי יותר מדי כאבי ראש תוכלי למצוא לך אחד שידבר אלייך, או ליצור כזה בעזרת המומחים. נמליץ לשוטט באתר של פרחי הארץ, חברה משפחתית וחמה המספקת זרי פרחים לכל חלקי הארץ, עם מגוון עצום ויפיפה. שטפי את העיניים בפרחים הרעננים, בסידורים המקוריים ומלאי החיות, ולבסוף – שימי לב גם למדור זרי הכלה המככב באתר. אולי תמצאי שם את בחיר ליבך הזרי.

תוכלי גם לשזור לך זר בהזמנה ובעיצוב אישי, לפי העדפותייך. עם שירות אדיב ומקצועי, משלוחים מהירים, ותשומת לב ללקוח מעל הכול – פרחי הארץ הם לחלוטין הבחירה המוצלחת ליום חתונתך

בחרי ממגון זרי כלה מיוחדים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר כלה בעיצוב אישי

יכול מאד לעניין אתכם גם:

גלריית עיצוב חופות ואירועים 2

Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope Hm-phone האירוע שלכם עומד להיות מדהים מרהיב שמח פורח חגיגי יוצא דופן אגדה  גלריית עיצוב חופות וחתונות מתרגשים לעצב את האירוע הבא שלכם "נשמתי פרחה כמעט מרב

למאמר »

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות אנו עונים לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. לכל בירור נוסף, התייעצות, בקשות, חוות דעת, הצעת מחיר –אנו זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם: 0507557579 Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope "פריחתו של

למאמר »
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)