משלוחי פרחים בית שמש

תוכן עניינים

פרחים בית שמש

לפני שנדבר על משלוחי פרחים בית שמש או חנות פרחים בבית שמש, בואו נדבר על פרחים

אם תשמעו את השמות הבאים, גרברה, שושן וליזיאנטוס, מן הסתם לא יהיה לכם מושג במה מדובר. אז תירגעו, אתם לא לבד, מדובר בזני פרחים, אבל לא סתם זני פרחים, אלא זני הפרחים האהובים ביותר על הישראלים. זנים אלו, יחד עם הוורדים, מככבים בראש רשימת הסוגים הנחשקים ביותר על אזרחי ישראל. אם תזמינו מ"פרחי הארץ", בבית שמש, תוכלו להנות גם מהם, וגם ממבחר סוגים וגוונים אחרים. לפני כל הסידורים הטכניים בעניין ההזמנות, כדאי לכם לקרוא.

אז ממה ההתלהבות?

פרחים יכולים לגרום לנו להרגיש בעולמות עליונים. לעיתים אנו מקבלים משלוח פרחים, או מבקרים בחנות פרחים, וחווים חווית התעלות והתרגשות, מאיפה היא מגיעה? מה כל ההייפ סביב זרי הפרחים? מסתבר שהפרחים מפרישים חומרים שמעוררים הרגשת אושר, למוח שלנו.


ישנו הסבר, לחלקנו הוא ישמע הגיוני, ולחלקנו הגדול לא, שפרחים במשך ההיסטוריה סימלו בעצם את הגמול בעולם. אמנם מוח האדם התפתח מאז בהרבה רמות, אך עדיין, כשהוא רואה פרח, הוא נותן איתות שמדובר בגמול חיובי. ניתן לחשוב על הסבר אחר, שהפריחה עצמה, היא זאת שמרגשת, בהיותה מסמלת התחדשות, ובריאות של הצמח עצמו. בכל מקרה, בשל אהבת המוח שלנו את התחושות הללו, והעובדה שהן גורמות לו להרגשות חיוביות מאוד, משתחרר הדופמין, שמעורר אותנו עוד יותר.

זר פרחים בבית שמש והסביבה

מה פשר הצבעים?

גם בתשובה לשאלה הזו, ישנם כאלה שרואים בצבעים עניין אבולוציוני. בעבר, צבעים שונים סימלו סוג מזון שונה, המוח שלנו התרגל לראות בצבעים שונים, מבחר רחב של אופציות, ויכולת לבחור בין פרטים חיוביים רבים. בכך, הוא מרגיש חיובי יותר. בנוסף, ישנו הורמון כימי שמופרש במוח ונקרא "אוקסיטוצין", הוא גורם לעוררות חברתית, ויכול להיות מופרש גם הוא בעקבות מראה הפרחים הצבעוני.

איזה פרחים הכי אהובים?

כמו שאמרנו, מלבד הזנים, גרברה, שושן וליזיאנטוס, ישנו גם את הוורד, שאהוב מאוד על הישראלים. כדאי לציין בהקשר הזה, שבעבר הישראלים אהבו גם את פרח הציפורן, אך מסתבר שהיום, כבר אינו נחשק כל כך על ידי הציבור הישראלי.

אבל הפרח נובל אחרי כמה ימים, מה עושים?

כמה פעמים יצא לכם, לעבור בחנות פרחים, כמו למשל "פרחי הארץ", ולחשוב לעצמכם שהייתם רוכשים זר פרחים, לו ניתנה לכם האפשרות לשמור אותו כמה ימים טרי. בעזרת מספר צעדים, די בסיסיים, תוכלו לשמור על זר הפרחים שלכם טרי וחדש.

  • מקום – ישנה חשיבות עליונה למקום בו אתם רוכשים את הזר, מומלץ לכם מאוד ללכת למקום מסודר, חנות פרחים שמיועדת לכך, ולא סתם איזה דוכן ברחוב. בחנויות מסודרות, שומרים על טמפרטורה מתאימה – כ20 מעלות, ועל אחוזי לחות הגיוניים, כ- 60.
  • חיתוך – מקובל מאוד לחתוך את קצוות הפרחים, מדי סך זמן מסיים, וזאת גם כדי להרחיב לכלוכים שנצמדו לגבעול, וגם הגדלת שטח הספיגה של הגבול עבור מים. אם תחתכו בצורה אלכסונית, ובעזרת סכין חד, כדי לשמור על הרקמות של הצמח, תגדילו מאוד את היכולת של הפרח לצרוך מים.
    הוצאת העלים מהמים – שימו לב שפעמים רבות, העלים שנמצאים בצד התחתון של הגבעול והפרח, מקבלים יותר מדי מים, הדבר גו להם להירקב, וחבל.
  • השקיה – שימו לב שאתם משקים במים נקיים, אל תשקו את אגרטל הפרחים במי הכיור שלכם, או במי הכביסה, אנחנו כבר לא בתקופת המצור במלחמת העצמאות על ירושלים, בקשו מחנות הפרחים המלצה, והכי טוב, השקו במים מזוקקים, או פשו מים נקיים, וכמובן, מי גשמים.
  • חשיפה לאור – כשאתם מקבלים את משלוח הפרחים, בעיקר אם הוא מ"פרחי הארץ", הניחו אותו במקום שמצד אחד חשוף לאור, אך מצד שני אין קרני שמש ממש ישירות עליו. אמנם הפרחים בבית שמש בטח חוו כמה פעמים בחייהם רוח, אך עדיין, הניחו את האגרטל במקום מבודד ככל האפשר מרוח.
  • טיפוח יומיומי – לעיתים נראה לנו שאחרי קבלת משלוח פרחים סיימנו את תפקידנו, אז דעו לכם, התפקיד רק מתחיל. החליפו את המים באגרטל מדי כמה ימים. חיתכו את הקצוות כפי שהסברנו לעיל, ובכלל, טפלו בו ככל האפשר.

עבור מה קונים פרחים?

גם אם אתם מהאנשים שמטיילים הרבה בארץ, או רואים את הפרחים בבית שמש והסביבה, רואים פרחים בגינות ובפארקים, אבל גם בטבע, בנחלים ובהרים, עדיין אין תחליף לזר פרחים, בטח לא משלוח פרחים מפרחי הארץ. הזר יהיה מגוון הרבה יותר, ועשיר בניחוחות שונים. שימו לב שחוקרים אומרים שאנשים שהיו בקרבת פרחים זמן רב, יהיו במצב נפשי טוב יותר מכאלה שלא. בסוף, תוספת זר פרחים מחנות הפרחים, בסעודת שישי על השולחן בבית, או הענקת משלוח פרחים לקרוב משפחה, יכולים לשפר מאוד את האווירה בבית שלכם.

מאיפה רוכשים זר או משלוחי פרחים בבית שמש?

אם שאלתם את עצמכם איפה אפשר לקנות, ישנו מקום שעולה תמיד בראשו של כל חובב פרחים, אם תשאלו אותו. חנות פרחי הארץ בבית שמש, עושה משלוח פרחים באזור כולו. תוכלו לבחור שם את הזר הטוב ביותר עבורכם. מה הכוונה טוב? הגודל, הצורה, סוגי הפרחים והריחות המותאמים לבכם בדיוק.

עושים גם לאירועים?

חנות פרחים פרחי הארץ החלה בתור דוכן קטן, אך כיום מהווה חנות ייחודית מאוד. זרי הפרחים נשזרים בה במקצועיות גדולה מאוד ובעבודת יד. סידורי פרחים על שולחנות, קישוט גני אירועים, ומשלוחי פרחים, הם חלק ממה שהחנות מציעה. פרחי הארץ מציעה חווית קניה מרשימה, שכוללת גם שירות מסור מאוד, וגם מגוון רחב ביותר. מובטח לכם שתחזרו לקנות מאוד מהר, עוד באותו השבוע.

פרחים לאירועים

אז מה זה אומר בעצם?

רבים טועים לחשוב כי עולם הפרחים הוא עולם פשוט, אך לא. ההתאמה של הזר, או של משלוח הפרחים, ללקוח. ההבנה מה הוא בדיוק רוצה, היכולת לשזור חלק מרוח השוזר בתור הזר, כל אלו הם לא דברים של מה בכך. בסופו של דבר, זר מתאים וייחודי, יגרום ללקוח התרוממות רוח רבה והרבה התלהבות. אירוע יכול לקום וליפול על בחירת סידורי הפרחים הנכונה, ולכן מומלץ מאוד להתעכב על דבר זה.

כמעט שכחנו!

מלבד חווית השירות בחנות הפרחים פרחי הארץ, איזורי המשלוח הרבים והרווח הגדול שהוזכר שעולה מפרחים באופן כללי, יש לזכור גם את התועלת הרפואית שלפי חלק מהמחקרים מופקת מהם. ההרגשה החיובית שפעמים רבות מושפעת מריח הפרחים, משפיעה באופן ישיר, לפחות בעיני מספר רב של חוקרים, על מצבו הבריאותי של האדם. כלומר, פרחים הם לא רק לנוי, או לעורר את השמחה והרגש – אלא פתרון שיכול לענות על צורך בריאותי. משום שאמונה שיש קשר בין מצב בריאותי פיזי, למצב בריאותי נפשי, משפיעה גם היא על הרצון להזמין זר פרחים, ולהשתמש בריח שעולה ממנו.

לסיכום

אין עוד צורך להכביר מילים נוספות על הרווח הגדול מפרחים. בכלל רווח מפרחים בטבע, אך גם בפרט, פרחים שנשזרו זה לצד זה, ומהווים כעת זר, ויכולים להכניס אור ושמחה בכל מקום אליו הם מגיעים. סגולותיהם של פרחים רבות, ועל כן מומלץ לבחור בחנות פרחים שתביא בצורה הטובה ביותר את משלוח הפרחים המתאים ביותר לכל לקוח. זכרו, רכישת פרחים אינה רק רכישה, אלא חוויה.
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)