זרי פרחים – 5 טיפים ממקצוענים

זרי פרחים מאז ומעולם נחשבו כמתנה האולטימטיבית, המראה חשיבה והשקעה, ואינה כה קשה ליישום. אז איך מוצאים את הפרחים היפים ביותר? ואם אני רוצה זר בשזירה אישית עבור הדרישות שלי, מה עליי לעשות? כל התשובות לפניכם

למה אנחנו כל כך אוהבים פרחים?

הסיבה המרכזית להתרגשות סביב זרי פרחים היא עקב עובדה שנחקרה רבות: הפרשת חומרים במוח, אוקסיטוצין ודופמין, גורמת להתרגשות והתלהבות עד כדי אושר צרוף. אתם וודאי שואלים, מדוע חומרים אלה מופרשים דווקא במגע עם פרחים. ישנם כאלה הטוענים שפרחים בעולם העתיק היו סמל לגמול חיובי. המוח האנושי, שהורגל כבר לראות בפרחים גמול חיובי, עדיין עושה את החיבור בעצמו, הגם שפרחים לא תמיד ניתנים כגמול. נוסף על כך, פריחה מעצם היותה מבטאת שינוי, התחדשות, תהליך בריא, ולכן גורמת לשמחה ואושר.

האם יש משמעות לצבעוניות?

חוקרים רבים גם טוענים כי העובדה שיש מגוון גדול מאוד של פרחים, גם הוא גורם להרגשת ההתלהבות. ואיך זה קורה? האדם הקדמון נהג לסמן את סוגי האוכל שלו לפי צבע. המבחר הגדול של הצבעים בפרחים, מזכירים למוח האנושי את היכולת לבחור בין פריטים רבים, והופכת את הפרחים לאטרקציה. 

פרחים לבריאות

יתרון נוסף של זרי פרחים כמתנה, הוא העובדה שהם מוסיפים לבריאות. מחקרים רבים מראים שההרגשה הטובה הנובעת ממגע עם פרחים, משפרת את הבריאות. אין כמו חיבור בין בריאות נפשית למצבו הפיזי של הגוף. יש אף כאלה שטוענים שהרחת הפרחים בעצמה גורמת לשחרור תעלות האף, דבר שמוסיף אף הוא לבריאותו של המריח.

גבר ואישה מוקפים בזרי פרחים

הפרחים הכי מבוקשים

פרחי הוורדים, הגרברה, השושן והליזיאנטוס, הם זני הפרחים האהובים ביותר על הישראלים. בעבר, חיבבו הישראלים גם את הציפורן, אבל נדמה שבשנים האחרונות נדחק פרח זה לתחתית הרשימה.

טיפים לשמירה על זרי פרחים

מן הסתם, אתם רוצה שישארו לכם פרחים יפים וזרים מעוצבים. לשם כך, אתם צריכים להקפיד על כמה צעדים פשוטים, שיגרמו לזרי הפרחים להישאר טבעיים ויפים, ככל האפשר כמובן.

  • מקום הקנייה – זרי פרחים ניתן לקנות בדוכן רחוב, וניתן לקנות בחנות כמו פרחי הארץ, חנות שמאחסנת את הפרחים ברמת הטמפרטורה המתאימה, ושאחוזי הלחות בה מנוטרים ועומדים על אחוזים קבועים, המתאימים לפרח.
  • הקפדה על חיתוך הפרחים בצורה הנכונה – יש לחתוך את גבעולי הפרחים בצורה אלכסונית, דבר אשר מגדיל את שטח הספיגה שלהם במים. את החיתוך מומלץ לעשות בעזרת סכין חדה, זאת כדי שלא תיווצר פגיעה ברקמת הצמח. שימו לב שיש להרחיק גם לכלוכים שונים שנדבקים מעת לעת לגבעול הפרח.
  • אור – הטיפ החשוב ביותר כנראה. צמחים צריכים הרבה אור, ולכן מומלץ לשים אותם במקום מואר. מצד שני, וכאן מגיע דגש חשוב, משום שרבים הטועים בנושא הזה: אין הכוונה שיהיה חשוף ישירות לקרני השמש, אלא שהמקום יהיה מואר, עם מעט רוח.
  • השקיה – שימו לב שעברנו את תקופות הצנע- אין צורך להשקות את האגרטל בעזרת מים ממכונת הכביסה. אם אתם רוצים לשמור על זרי הפרחים, ופרחים יפים הם המטרה, השקו אותם באמצעות מים מזוקקים- ואם אין, אז מים נקיים או מי גשמים יעשו את העבודה.
  • טיפוח זרי פרחים –  כמו בכל תחום בחיים, גם כאן נדרשת מעט עבודה. יש להחליף את מי האגרטל מדי כמה ימים ולחתוך את הגבעולים בצורה אלכסונית כפי שצוין לעיל. זיכרו כי אם תטפלו בזרי הפרחים- הם ישארו יפים וחיוניים, ואם לא, הם ידעכו כבר אחרי יום- יומיים, וחבל.

איך בוחרים זר פרחים?

זרי פרחים הם עולם שלם. אם אתם רוצים להעניק ליקיריכם את החוויה המושלמת, כדאי לשקול להזמין שזירת פרחים פרטית, ולא זר פרחים סטנדרטי. הפרחים בזר מבטאים את אופיו של מזמין הזר ומביעים את כוונותיו, ולעיתים קרובות גם של מי שלידיו יגיע הזר לבסוף. וודאו שגווני הזר רלוונטיים למטרתכם ושהגודל מתאים. למשל, כאשר מדובר בזר פרחים לקישוט שולחן השבת, אפשר להסתפק בזר צנוע יותר, לעומת זר פרחים שנועד לציין שמחה- לידה, יום הולדת, יום נישואין וכיוצ"ב.

זר אסטרומריה לבן

תוספת לזר הפרחים

תוספת פריט מפנק לזר הפרחים עשויה בהחלט לשדרג את חווית הלקוח- אם זה אגרטל ייחודי, קישוט, מארז מתוק או אקססוריז קטן- בובה, פסלון ואפילו שמן זית (!) שיהפכו את ההפתעה שמגיעה עם קבלת זר הפרחים למשמחת במיוחד. בקיצור, שי קטן שיגיע יחד עם פרחים יפים בהחלט יעצים את החוויה. 

התאמת הזר לסיטואציה

אם חשבתם ששזירת זר היא פשוט הנחת מספר פרחים יפים יחדיו- טעות בידכם. שם המשחק הוא הדיוק וההתאמה לרצון הלקוח. אין דמיון בין שזירת זרי פרחים לכלה ביום חתונתה, לבין זר פרחים שמוצע ליום האהבה כמתנה בין בני זוג, ופרחים יפים שנתלים על קירות אולם האירועים לכבוד מסיבת החברה שלכם.

שילוב בין מספר סוגי פרחים

מקובל מאוד לשלב בין מספר זני פרחים, מסוגים שונים, כאשר שוזרים את זרי הפרחים. סוד יופיו של הזר מנצח טמון בשילוב בין צבעים, גדלים וגוונים. עטיפת הפרחים המורכבים מזנים שונים ועלים בגדלים שונים בצלופן יחד עם חוט מעוצב, הקושר את כלל הפרחים, יעניקו מראה מרהיב לזר.

מי אנחנו?

מדובר בחנות שהחלה כדוכן קטן בין חברים באזור גוש עציון, והיום הפכה לרשת מתפתחת של מספר סניפים ברחבי ארץ. אין מדובר בעסק קטן ושכיח, אלא בחנות שמאפשרת שזירה ייחודית ומעניקה חווית הזמנת זרי פרחים עשירה ורחבה. הלקוח יוצא לאחר ההזמנה בתחושה שקבלת זר הפרחים עצמו, היא רק קצה הקרחון של חוויה מעניינת, מרגשת ומלמדת. אם אתם לפני אירוע רציני וגדול, ממליצים לכם מאוד לא להקל ראש בבחירת ספק הפרחים: מדובר בתוספת חשובה לאירוע שיכולה לעשות את ההבדל, ולשדרג את האירוע כולו באופן משמעותי. 

לסיכום

מדובר בחנות שהחלה כדוכן קטן בין חברים בכלל באזור גוש עציון, והיום בעלת סניפים במספר מקומות בארץ. אין מדובר בעסק קטן ושכיח, אלא בחנות שמאפשרת שזירה ייחודית ומעניקה חווית הזמנת זרי פרחים עשירה ורחבה. הלקוח יוצא לאחר ההזמנה בתחושה שקבלת זר הפרחים עצמו, היא רק קצה הקרחון של חוויה מעניינת, מרגשת, ומלמדת. אם אתם לפני אירוע רציני וגדול, ממליצים לכם מאוד לא להקל ראש בבחירת ספק הפרחים, מדובר בתוספת חשובה לאירוע, שיכולה לעשות את ההבדל, ולשדרג את האירוע כולו באופן משמעותי.

בחרו ממגוון זרי הפרחים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר פרחים בעיצוב אישי

יכול מאד לעניין אתכם גם:

גלריית עיצוב חופות ואירועים 2

Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope Hm-phone האירוע שלכם עומד להיות מדהים מרהיב שמח פורח חגיגי יוצא דופן אגדה  גלריית עיצוב חופות וחתונות מתרגשים לעצב את האירוע הבא שלכם "נשמתי פרחה כמעט מרב

למאמר »

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות אנו עונים לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. לכל בירור נוסף, התייעצות, בקשות, חוות דעת, הצעת מחיר –אנו זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם: 0507557579 Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope "פריחתו של

למאמר »
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)