חנויות פרחים – יש באמת הבדל?

הקשר בין פרחים לבני אדם הוא קשר ארוך שנים, שהתחיל עוד בימים שפרחים גדלו רק בטבע. לאורך השנים הקשר רק הלך והתגבר, כשבני אדם התחילו לביית את הפרחים השונים, לגדל אותם בגינות ובשדות ואפילו לשנות אותם בהנדסה גנטית בכדי לייצר זנים חדשים עמידים יותר ויפים יותר. התגברות זו הובילה להתפתחות משמעותית בשוק הפרחים, ולעלייה באיכותן של חנויות הפרחים השונות. במאמר זה תוכלו לקרוא עוד על חנויות פרחים והשירותים שהן מציעות.

מה כבר יש לדעת על חנויות פרחים?

חנות פרחים, כשמה כן היא, היא חנות שמוכרים בה פרחים. עם זאת, שירותי החנויות לא מתמצים רק במכירת פרחים, וחנויות פרחים רבות מהוות גם מקור לידע מקצועי רב בתחום, הכולל בתוכו היכרות עם המאפיינים השונים של כל פרח, היכרות עם המסרים שמקובל להצמיד לפרחים השונים, והיכרות עם הדרך הייחודית להתאים פרחים אלו לאלו בשזירה. אחת מהדוגמאות היפות לחנות פרחים שהידע המקצועי בה הוא רב היא חנות פרחי הארץ, שגדלה וצמחה מעסק קטן שפעל בשוק המקומי לעסק ענף ומצליח, שמספק פרחים לאירועים וסתם ליופי בכל אזור ירושלים.

אילו שירותים נוספים מסופקים על ידי חנויות פרחים?

חנויות פרחים רבות מתמחות בתחומים נוספים מעבר למכירת פרחים. התמחות זו נועדה בכדי לספק ללקוחות מענה רחב לצרכים המגוונים שלהם – שיכולים לכלול בתוכם רצון להוסיף לפרח משהו נוסף, או להחליף את זר הפרחים במוצר אחר לחלוטין:

שוקולדים: מקובל מאוד להוסיף לזר הפרחים מתנה נוספת במקרים בהם המתנה נועדה לאירוע מיוחד, או מקרים בהם מקבל המתנה הוא אדם מיוחד ויקר לליבכם במיוחד. האפשרויות רבות ומגוונות וכוללות בתוכם שוקולדים משובחים ואיכותיים שמגיעים על פי רוב מיצרני שוקולד מוכרים ואהובים.
שוקולדים אלו מוסיפים לזר מתנה מתוקה לצידו, ומשמחים עוד יותר את מי שהזר נועד לשמחו.

בקבוקי יין: מתנה נוספת שמקובל להוסיף למשלוחים במקרים בהם מדובר באירוע מיוחד או באדם יקר היא בקבוק יין – שיגיע ליעדו ביחד עם זר הפרחים. חנויות פרחים רבות מציעות מגוון של בקבוקי יין שיכולים לכלול יין אדום, לבן או רוזה באיכויות משתנות לפי התקציב שלכם ולפי העדפת המוטב המיועד.
בקבוקי יין מתאמים במיוחד בשילוב עם זרים שנועדו כמתנה לחגי ישראל – אז היין יכול לשמש גם כחלק מאירועי החג ולהזכיר למקבל המתנה את האהבה הרבה שהובילה לשליחת המשלוח.

עציצים: אנשים רבים לא כל כך אוהבים פרחים בגלל שמדובר במתנה שנשארת עם המקבל לזמן קצר יחסית. בשל כך התחילו חנויות פרחים רבות להוסיף למגוון האפשרויות שמוצעות על ידן גם עציצים – מתנה שנשארת עם המקבל לאורך זמן.
עציצים אלו כוללים בתוכם בדרך כלל אפשרויות מגוונות של צמחים – עצי זית ננסיים, סחלבים (עציץ שכדאי לתת רק למי שאפשר לסמוך עליו עם צמחים מפני שהוא מאוד רגיש ונובל בקלות), ועוד.

אגרטלים: מי שמעוניין להוסיף לזר שנשלח מראה מהודר ומיוחד יכול להוסיף למתנה ואזה בעיצוב אופנתי – שבה יוכל מקבל המשלוח לשמור את הפרחים שנשלחו ואף לשים פרחים עתידיים. מגוון העיצובים שונה בין חנות פרחים לחנות פרחים, כשכל אחד יכול לבחור את הוואזה שהכי מתאימה למקבל המתנה.

גבר ואישה מוקפים בזרי פרחים

לאיזה אירועים מתאים לקנות פרחים?

אנשים רבים מתלבטים בשאלה מתי נכון לקנות לאדם זר פרחים. לפעמים לא ברור אם המחווה מתאימה לאירוע המסוים או לא. התשובה לשאלה זו תלויה מאוד בזהות האדם שהמתנה נועדה בשבילו וטיב הקשר בין השולח לבין מקבל המתנה – יש אנשים שמתחברים מאוד לפרחים ואנשים שקצת פחות, כאשר באופן כללי פרחים הם מתנה מצוינת כמעט לכל אחד.
האירועים שבהם נחשב "קלאסי" לקנות זר פרחים כמתנה הם:

יום האהבה: בין אם מדובר ביום האהבה הנוצרי או ט"ו באב (יום האהבה היהודי), פרחים הן תמיד דרך טובה מאוד לשמח את בן או בת הזוג ולהראות לו או לה שאתם חושבים עליו או עליה. זר פרחים יפה יכול להראות לבת הזוג שאתם מכירים את הטעם שלה בדברים – ורוצים לשמח אותם.

פרחים הם מתנת אהבה טובה גם בימים שאינם יום האהבה – כאשר איסוף זר פרחים בדרך חזרה מהעבודה או בסוף הקניות של יום שישי לקראת השבת יכולה להיות דרך מקסימה לרגש את בן או בת הזוג ולהפתיע אותם במתנה מהלב.

ימי הולדת: בין אם מדובר ביום הולדת של הסבתא, האמא, האחות או הבת זוג, פרחים הם תמיד דרך מרגשת להראות שאתם אוהבים את ילדת או ילד היום הולדת – ורוצים לעשות את היום שלהם קצת יותר מיוחד.

חגים: יש מעט דברים שמשמחים את ההורים או את הסבים כמו שיחת טלפון ומתנה קטנה בחגי ישראל השונים. פרחים הם דרך מצוינת להשרות על הבית אווירת חג מיוחדת, שתזכיר לבני הבית את אוהביהם שחושבים עליהם, גם אם הם לא יכולים לחגוג איתם את החג.

סיום לימודים: טקסי סיום לימודים הם אירוע מרגש, כאשר קבלת זר פרחים לאחר הירידה מהבמה וקבלת הדיפלומה / תעודת הסיום הוא אירוע משמח כשלעצמו.

איך בוחרים זר פרחים?

זרי פרחים זה עולם שלם, אם אתם רוצים להעניק ליקירכם את החוויה המושלמת, נסו לחשוב על שזירת פרחים פרטית, ולא הזמנת זר פרחים סטנדרטי. הפרחים בזרי הפרחים, מבטאים את האופי של השוזר, ולעיתים קרובות גם של הלקוח, אם ביקש זאת. וודאו שגווני הזר מתאימים, בדקו שהגודל רלוונטי למטרה, אם מדובר בזר פרחים לשולחן השבת, הוא לא צרי להיות גדול, כמו זר פרחים ליולדת לשם קישוט החדר.
זר אסטרומריה לבן

לסיכום

פרחים הם תמיד מתנה מקסימה, שתשמח כל אדם שיקבל אותה ותזכיר להם כמה הם אהובים. ישנם סוגים שונים של פרחים ומתנות המתאימות לכל אירוע, כאשר הדבר הכי חשוב הוא תמיד להתאים בין הזר שנשלח לבין האדם שמקבל אותו.

בחרו ממגוון זרי הפרחים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר פרחים בעיצוב אישי


לבחירת זר יפייפה

יכול מאד לעניין אתכם גם:

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)