זר פרחים – 5 זרים לאירועים שונים

בני האדם השתמשו בפרחים כדי לתקשר עוד לפני שהתפתחו מרבית השפות שאנו מכירים כיום. זרי פרחים והענקתם הם מנהג מושרש, הנפוץ ברוב עמי העולם כבר לאורך שנים.
גם כאן בארצנו, השופעת בפריחה משגעת מגוונת, אפשר למצוא משתלות ושוזרים תחת כל עץ רענן. למחפשים זרי פרחים באזור בית שמש, פרחים בירושלים, ופרחים במבשרת ציון – נמליץ להציץ באתר המקסים שלנו ב "פרחי הארץ" ולבחור משם זר נהדר לכל מאורע.

מתי מביאים זר פרחים, ואיזה זר בוחרים?

ישנם מספר אירועים במסגרת מעגל החיים שלנו בהם מקובל להעניק, או להציב סידורי פרחים שונים, או זר פרחים כזה או אחר. ננסה לרכז רגע את העיקריים והבולטים מבניהם, מהמשמחים ועד העצובים

זר פרחים קלאסי

הנעטף לרוב בנייר צלופן או פרגמנט, מוענק לרוב לכבוד חגיגה או ציון מאורע משמח. יום הולדת, קידום בעבודה, יום נישואים, לכבוד שבת מלכה, או סתם כדי לפנק, ולפעמים גם כדי לבקש סליחה – הזר הקלאסי תמיד רצוי, ויאיר כל אירוע בתוספת של צבע וחיים.

סידור פרחים

סידור פרחים – לרוב עשוי בטכניקה שונה מהזר., מדובר בפרחים הנשזרים אל תוך כדור ספוג או קלקר גדול, כדי לעצב מהם מעין "פיס" – אלמנט עיצובי קישוטי. סידורי הפרחים הם לרוב יקרים יותר מהזרים הקלאסיים, כי הם מכילים כמות גדולה יותר של פרחים, והעבודה עליהם היא רבה יותר.

סידור פרחים בספוג

זרי כלה

זרי כלה – מנהג ידוע ומסורת מרנינה היא שכלה ביום חתונתה תאחז בידיה זר פרחים רענן, נאה ומשמח. זר כלה מסורתי יהיה מורכב לרוב מוורדים או משושנים, אך בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכה בתחום הזה, בה נפרצים הגבולות, וכל כלה בוחרת לפי משאלות ליבה, את הצבעים האהובים עליה והסגנון המתאים לה ולעיצוב של החתונה עצמה.

קראו גם על זרי כלה והמשמעות המיוחדת שלהם

כלה אוחזת זר פרחים באירוע

זר יום הולדת

זר יום הולדת – סידור פרחים המעוצב ככתר, אותו חובשים על הראש של ילד יום ההולדת! וגם מבוגר יום ההולדת, בעצם… בכל מקרה, לראשו של החוגג. זרים אלה פופולריים גם כאן אצלנו במהלך חגיגות חג השבועות והביכורים!

זר אבל

זרי אבל – בלוויות ובאזכרות נהוג להניח זר מכובד על קברו של הנפטר, לאות כבוד, חיבה ואבלות.
זר אבל גלגל אבל

איך למצוא בדיוק את זר פרחים שאנחנו מחפשים?

כמו עם כל הזמנה שתבצעו – קרבתו של הספק אל אזור מגוריכם תשפיע על המהירות בה יתקבל המשלוח, ובמקרה של מזון, וגם של פרחים – על טריות ורעננות המוצר שרכשתם. אם אתם בבאר שבע, לא תחפשו משלוח של פרחים בירושלים. בכל הקשור אל פרחים מבשרת ציון תספק משלוחים באזור שלה ובטח שלא בגליל העליון. ואם בא לכם זר פרחים בית שמש תעמיד לרשותכם חנויות משלה, כך שלא תצטרכו להזמין משלוח פרחים ממקום רחוק. זה באמת פשוט. אנחנו בטוחים שכמעט בכל עיר, מושב או קיבוץ תוכלו למצוא שירות משלוחים לזרי פרחים בקרבת מקום, עם מבחר מספק לבחירתכם.

שפת הפרחים

לבחירת הפרחים יש שפה שלמה של קודים וסימבוליזם – הידעתם? באנגליה הוויקטוריאנית אפילו שלחו נערות לשיעורים שלמים המוקדשים רק לעניין. הייתם לוקחים סמסטר קיץ בנושא "פרח – מה הוא מסמל"? לכל תרבות התייחסות משלה לפרחים, וגם באמנות הקלאסית ציירים השתמשו בהם כדי לסמן לצופה דבר מה, לרמוז לו על איזה דבר המסתתר בציור. בעינינו זה מרתק. בכל מקרה, אם תרצו להעביר מסר מסוים, או להיפך, להימנע מאמירה שתעורר הדים, כדאי להשקיע מחשבה בבחירת כל פרח ופרח בסידור.

פרחים ועונות השנה

קצת כמו אבטיחים, תותים או אבוקדו – גם לפרחים יש עונות בהן הם בשיאם. נכון שעם הטכנולוגיות של היום ניתן לגדל כמעט כל צמח בכל מקום, בתנאי מעבדה כאלה ואחרים – אבל מרבית המשתלות עובדות בצורה עונתית. אז שימו לב, כי אלו גם טיפים לגננים החובבים ולגינות הפרחים שלכם!

נתחיל בחורף. עונה עגמומית שלאו דווקא מתקשרת לנו בראש עם פריחה ולבלוב, אך גם בה יש זנים חובבי קור שמגיעים לשיאם דווקא בתקופה זו של השנה. אצבעונית ארגמנית, למשל, היא פרח יפיפה הפורח רק פעם בשנתיים (!), בעונת החורף. הפריחה שלה מתאפיינת בצבעוניות עזה של סגול וכחול מהפנטים. גם מרגניות ופרחי לוע הארי מעדיפים את הקור. ואיך אפשר לשכוח את מלכת פרחי החורף – הרקפת.

בקיץ למרבית הפרחים חם מדי. כמעט כמונו. ובכל זאת, מהכוכבים הגדולים של פרחי הקיץ אפשר לציין לטובה את הוורדים, שמסתדרים היטב עם חום ים תיכוני, ואת הפרח שעוקב אחרי השמש, והוא הסמל האולטימטיבי לשמחת חיים – החמנייה.

עונת הסתיו מעט מורכבת לפרחי ארצנו, ואמנם יש בה בצבוץ קל של רקפות אך אלו מגיעות לשיאן דווקא בחורף. בסתיו תוכלו ליהנות מנרקיסים, שזה רגע השיא שלהם, ומחלמוניות יפיפיות ועדינות.

האביב הוא העונה בה פורחים ומלבלבים מרבית הצמחים, כך שקצרה היריעה מלהכיל, אבל כל מי שטייל או אפילו יצא אל הרחוב בימי האביב יודע בדיוק על איזה אושר מדובר.

לסיכום

למחפשים זר פרחים – הגעתם למקום הנכון. התחלנו כדוכן קטן ומשפחתי עם דוכן שפעל בימי שישי וסיפק זרים לשבת, ועם הזמן גדלנו ברוך השם. באתר תוכלו למצוא מגוון ענק של זרים, במחירים שווים לכל נפש, ובמראות יפיפיים. גם עציצים, אגרטלים, פקעות, וסידורים מיוחדים תוכלו למצוא כאן, ואפילו סידורים בהתאמה אישית – בדיוק לפי החזון שיש לכם בראש. בפרחי הארץ נעניק לכם שירות מצוין, ויותר חשוב – פרחים שעושים טוב בלב.

בחרו ממגוון זרי הפרחים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר פרחים בעיצוב אישי

יכול מאד לעניין אתכם גם:

גלריית עיצוב חופות ואירועים 2

Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope Hm-phone האירוע שלכם עומד להיות מדהים מרהיב שמח פורח חגיגי יוצא דופן אגדה  גלריית עיצוב חופות וחתונות מתרגשים לעצב את האירוע הבא שלכם "נשמתי פרחה כמעט מרב

למאמר »

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות אנו עונים לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. לכל בירור נוסף, התייעצות, בקשות, חוות דעת, הצעת מחיר –אנו זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם: 0507557579 Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope "פריחתו של

למאמר »
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)