משלוחים פרחים – לבחור נכון

קיימות הרבה דרכים להראות חיבה, הוקרת תודה, אהבה, וגעגוע, לאנשים אחרים. מבין הדברים הסמליים והמרגשים שאפשר לקנות בשביל אדם יקר הם פרחים וזרי פרחים במשלוחים פרחים. תוכלו להפתיע ולשמח אנשים במשלוח מפתיע של פרחים עד הבית. כל מה שצריך לדעת על משלוחי פרחים פה.

משלוחים פרחים – מתי כדאי לשלוח פרחים

משלוחי פרחים הם הפתעה מרגשת ומתנה יפה להעניק ממספר סיבות. המותג פרחי הארץ מספקים משלוחים בכל איזורי ירושלים והסביבה, כולל יהודה ושומרון. חשוב להכיר את המצבים בהם משלוח כזה הוא מתאים ומשיג את המטרה:

  • ימי הולדת – משלוח פרחים יכול להיות הפתעה נעימה ליום הולדת, ובמקרים מסוימים מביע חיבה, אהבה, והשתתפות בשמחה, אך רק במקרים ספציפיים משלוח פרחים מהווה מתנה מספקת. כשמדובר בעמית לעבודה, לקוח מוערך, או בוס, זו מתנה מעולה, לא מוגזמת ומביעה מחשבה.
  • ימי חג ושבת – בתור אורחים בארוחת שבת או בערבי חג מקובל להביא משהו סמלי בשביל המארחים, ומהדברים הנפוצים יותר שמביאים יש בקבוקי יין, עוגה לקינוח, או זר פרחים לשבת. יש מי שנוהג לעשות משלוח מראש כדי שהמארחים יוכלו להנות מהפרחים כמה שיותר.
  • יום האהבה – יום המציין זוגיות ואהבה דורש משלוח פרחים. בלי קשר לכל מסורת והבעת אהבה אחרת, פרחים הם הדרך המקובלת, העיקרית, והמרגשת ביותר לציין את היום המיוחד הזה בין זוגות. אין דרך טובה יותר לרגש מאשר לפתוח את הבוקר המיוחד במשלוח פרחים או עציץ.
  • איחולי רפואה שלמה – כשמישהו קרוב חולה או מאושפז, צורה רגישה ומהירה לשפר את הרגשתם ולתת להם את התחושה שחושבים עליהם ומייחלים לרפואה מהירה בשבילם היא קביעת משלוח פרחים לביתם או לבית החולים.
  • ציון ימי נישואין – משלוח ביום נישואין מראה על מחשבה מראש וציון קבוע של התאריך המיוחד הזה, ומהווה פתיח מרגש ויפה ליום מיוחד ולהפתעות הטמונות במהלכו.

מה אפשר לשלוח עם משלוחי פרחים?

משלוחי פרחים הם פופולאריים מאוד, אך המחווה ממש לא צריכה להיות מוגבלת לפרחים בלבד. ישנם מגוון דברים שניתן להוסיף למשלוח פרחים שמוסיף ליוקרתיות, מחווה אישית, ופינוק והנאה לנמענים.
למשלוחים פרחים ניתן להוסיף פריטים כמו:

  1. כרטיס ברכה אישי – בעת ביצוע ההזמנה אפשר לנסח ברכה אישית אותה חברת משלוחים פרחים תכתוב בכתב יד ותוסיף למשלוח לפני הגעתו לכתובת הרצויה. תוכלו לבחור בכרטיס הברכה מתוך מגוון אופציות עיצוביות לפי מה שהכי יתאים לאדם אותו אתם רוצים לרגש.
  2. בקבוק יין – תופסת נפוצה למשלוח פרחים הוא בקבוק יין, במיוחד במשלוחים המיועדים לערבי חג, ערבי שבת, וימים טובים. כדאי להימנע מלהוסיף בקבוק יין למשלוח המיועד למקום עבודה או מיקום הנמצא בגדר הסביבה המקצועית כדי להימנע ממצבים לא נעימים או מעבר על תקנונים כלשהם.
    אפשר לבחור ממגוון יינות ובכך להפוך את המשלוח לאישי עוד יותר, לפי הטעם האישי ביין של אלו שתרצו לשמח. חלק מחנויות הפרחים יציעו לכם את האפשרות הזו, או לחלופין את האפשרות לספק בעצמכם בקבוק יין שאותו יוסיפו למשלוח.
  3. שוקולדים וממתקים – עוד תוספת נפוצה במיוחד למשלוחי פרחים היא שילוב של שוקולדים וממתקים אחרים במשלוח ואפילו בתוך הזר עצמו. כך אפשר להנות מהמתיקות של ריח הפרחים והמתיקות של הממתקים הנלווים, וכך להביא להנאה של כמה מהחושים בו זמנית.
    תוספת זו מתאימה מאוד לזר אוהבים, בעת ציון יום האהבה וימי נישואין ותאריכים משמעותיים נוספים בחייהם המשותפים של זוג. בנוסף זו תוספת שיכולה לשפר את מצב הרוח של מישהו חולה או מאושפז, ולהוסיף מעט צבע ומתיקות.
    השוקולדים והממתקים בחנויות הפרחים הם שוקולדים וממתקים באיכות הגבוהה ביותר, ותוכלו לבחור בין חבילה נפרדת לצד הזר לבין שוקולדים על מקלות המשולבים בין הפרחים בזר בעיצוב יוקרתי ומהנה לכולם.
  4. בלונים – בחירה נפוצה מאוד ליום האהבה או לציון יום נישואין היא תוספת של בלונים. תוכלו לבחור את הבלונים מתוך מגוון בהתאם למה שתרצו ואפילו בלוני מספרים במידה ותרצו לציין יום הולדת או מספר שנים מסוים.
  5. קבלת המשלוח בתוך וואזה מהודרת – כתוספת עיצובית ופרקטית ניתן להזמין מחנות הפרחים שמולם מתאמים את המשלוח בתוספת וואזה רב שימושית, שאותה ניתן לבחור מתוך מגוון של דגמים איכותיים ומעוצבים בסגנונות שונים על מנת להתאים בדיוק לטעמם האישי של אלו שתרצו לשמח ולרגש.
    ניתן למצוא את וואזות במחירים חברותיים בהבדלים קלים בהתאם לחומרי הוואזות, בין אם הן מחמר, חרסינה, או זכוכית. תוכלו להתאים את הצבעים של הפרחים שבחרתם לוואזה שאתם רוצים לשלב במשלוח ובכך המשלוח הופך ממחווה למתנה שתשמש את הנמענים לאורך זמן.
  6. שתילים ופקעות מוכנים לשתילה – אנשים רבים שמחים לקבל פרחים ואוהבים צמחים אך מתבאסים כשצריך לזרוק אותם כשהם נובלים אחרי כמה ימים. דרך יפה ומרגשת להימנע מהבאסה ולעודד את האהבה לצמחייה היא משלוח של שתילים.
    כך תוכלו לשלוח למישהו במתנה פרויקט בייתי מהנה ומפעיל, ולשמר את כל הרגש והחיבה שמשלוח פרחים מביע, ובנוסף להבטיח שהנמענים ימשיכו להנות מהמשלוח שלכם לאורך זמן, ויזכו לטפח ולגדל אותו באותה החיבה והאכפתיות.
יינות בתצוגה- משלוחים פרחים

לסיכום

חשוב לזכור שכאשר מדברים על משלוחים פרחים הם קצה הקרחון. יש המון אופציות להוסיף למשלוח על מנת להפוך אותו לעוד יותר מיוחד וכדאי לזכור ולהשתמש בהצעות למעלה כאשר תרצו לשמח חברים, בני משפחה, בני זוג, או עמיתים לעבודה.

בחרו ממגוון זרי הפרחים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר פרחים בעיצוב אישי

יכול מאד לעניין אתכם גם:

גלריית עיצוב חופות ואירועים 2

Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope Hm-phone האירוע שלכם עומד להיות מדהים מרהיב שמח פורח חגיגי יוצא דופן אגדה  גלריית עיצוב חופות וחתונות מתרגשים לעצב את האירוע הבא שלכם "נשמתי פרחה כמעט מרב

למאמר »

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות אנו עונים לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. לכל בירור נוסף, התייעצות, בקשות, חוות דעת, הצעת מחיר –אנו זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם: 0507557579 Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope "פריחתו של

למאמר »
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)