זרי פרחים מיוחדים

פרחים הם דרך מוכרת ופופולארית להביע חיבה, געגוע, מחשבה, ואהבה. ישנה אומנות שלמה לבחירת פרחים וצורת הסידור שלהם, וזרם שלם המוקדש למשמעות הנסתרת מאחורי כל סוג פרח.
כדי לרגש באמת בזר פרחים קחו צעד אחורה והביטו בתמונה הגדולה והדרך שבה חשבת על פרחים עלולה להשתנות.

מה הופך זר למיוחד?

אז נכון שפרחים הם יפים ומרגשים, אבל יש הבדל בין זרי פרחים רגילים לזרי פרחים מיוחדים. יש כמה מרכיבים המבדילים בין זר הפרחים הרגיל עטוף הפלסטיק שעוצרים לקנות בדרך הביתה ביום שישי לזר מהודר ומרהיב שמרגש ונותן תחושת חשיבות ויוקרה:

סידור הפרחים

ברגע שמשקיעים זמן בסידור הפרחים לפי סדר מסוים, בין אם לפי צבע, צורה, או כל דבר אחר, זה כבר הופך לזר פרחים מיוחד יותר מכזה שבו כמה פרחים נאספו בסדר מקרי וגולגלו בתוך חתיכת פלסטיק או עיתון.

סוגי הפרחים

זר הופך להיות מיוחד מיד עם בחירה נכונה של סוג הפרח. ההבדל בין חרצית מצויה וורד מהודר משפר פלאים את נראות הזר ומעניקה תחושה של השקעה, מחשבה, ואהבה.

עטיפת הזר

כמו שכבר נאמר, עטיפת הפלסטיק היא הכי נפוצה והכי סתמית. אפשר להפוך זר למיוחד עם עטיפתו בבד צבעוני התואם את צבע הפרחים שמרכיבים את הזר, אך חשוב להקפיד לעשות זאת בטעם טוב. כמו כן אפשר להעביר זר מהעטיפה המסורתית לזר בקופסא.

כשהזר מגיע בקופסא אפשר גם לשלב בו אלמנטים שעליהם אנחנו נרחיב בהמשך, אך בעיקר לשבור את תבנית הזר השגרתי ולהוסיף יוקרה וייחוד לזר. קופסאות לזרים יכולים להיות מרובעים או עגולים ולגרום למראה אלגנטי ומרשים במיוחד.

תוספות לפרחים

כל תוספת מוסיפה לייחוד של הזר, משימוש בסרט עשוי בד בצבע ספציפי ועד שילוב שוקולד וסוכריות בין הפרחים על מקלות בתוך הזר עצמו. דוגמא נוספת היא אריזת הזר בעלה גדול ובכך להוסיף עוד צמחייה למראה השופע של הפרחים בזר.
זרי פרחים מיוחדים

סוגי זרים מיוחדים

חשוב לציין שלא צריך לשבור את הכיס ולהוציא יותר כסף על זר כדי שהוא יהיה מיוחד, המשפיע העיקרי על ייחוד זר הפרחים הוא בכמות המחשבה המושקעת בהם. עם זאת, יש זרי פרחים שמיוחדים מעצם היותם פרחים ייעודיים לאירוע ספציפי. יש כמה סוגי זרים כאלה

זר פרחים לכלה

זר כלה בהחלט חלט ממשפחת זרי פרחים מיוחדים. צבעי הפרחים והסידור שלו יהיו בהתאם לצבעים הכללים של החתונה, שבדרך כלל נקבעים על ידי בני הזוג ובאים לידי ביטוי בצבעי חליפת החתן, שמלות בנות המשפחה והמלווה, מפות השולחן באירוע, ולפעמים גם בגדי המלצרים ומתפעלי הבר.
הסוג הזה של זר מיוחד כי הוא מלווה את הכלה לאורך כל היום ובמהלך החופה במיוחד, ולכן הוא תמיד מוקפד ומושקע יותר משאר סידורי הפרחים באירוע. כדאי לבחור מראש איך יראה זר הכלה וניתן לבחור מבין מספר של אפשרויות לעיצוב הזר.

כלה אוחזת זר פרחים באירוע

זר ליום נישואין

יש את זר הפרחים של הכלה וכל שנה לאחר מכן מגיע זר הפרחים המציין את יום הנישואין. זר פרחים זה גם הוא מיוחד מעצם המטרה שלשמה הוא נרכש, ועל אף שהוא דורש את אותה הרמה של השקעה ותכנון, יש הרבה יותר דרכים להפוך אותו למיוחד, כמו שינוי וחידוש כל שנה ושנה.

זר פרחים מותאם אישית

ההתאמה האישית של זר הפרחים מתחיל בבחירת הפרחים עצמם, הרי חשוב שהפרחים הנבחרים יהיו האהובים על האדם שאותו תרצו לרגש, ועד צורת ההופעה שלו, בין עם הוא מגיע בעטיפה מיוחדת, קופסא ייעודית, ועוד.

הגדלים, הצבעים, והריחות יוצרים בפני עצמם התאמה אישית.

זר לילי סטאר

תוספות לזר פרחים שהופכות אותו למיוחד

דרך קלה ונחמדה לקבל זרי פרחים מיוחדים היא להוסיף לו תוספת כלשהי. ישנם כמה סוגי תוספות פופולאריים:

שוקולד

כדי להפעיל חוש נוסף מלבד חוש הראייה וחוש הריח בזמן קבלת זר הפרחים, אפשר להוסיף מארז שוקולדים ולהפעיל את חוש הטעם. שוקולד מתאים במיוחד לזרי פרחים מיוחדים שנועדו לציין תאריך מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין, בגלל שהוא מוסיף מתיקות למחווה המרגשת.

בקבוק יין

בקבוק של יין זה עוד תוספת נהדרת לזר פרחים שהופכת את הזר מיד למיוחד. בקבוק יין משתלב נהדר עם קבלת זר פרחים ותמיד כיף לפתוח בקבוק יין כאשר חוגגים מאורע כלשהו. בקבוק יין זה גם תוספת מצוינת לשולחן השבת, שלכבודו בכל מקרה נפוץ מאוד לקנות זר פרחים יפה.

כד או וואזה רב שימושיים

אם רוצים להוסיף מתנה שתישאר אצל הנמען הרבה אחרי שהפרחים נבלו, מומלץ לשלב את המתנה עם הזר בצורת וואזה או כד. ניתן לבחור את הכלים האלו במגוון צבעים וסגנונות וככה להתאים אותם לזר הפרחים שאתם רוצים לשלוח ולטעמם האישים של הנמענים.

כל התוספות האלו לזרים ניתנים לרכישה והוספה באתר של פרחי הארץ לבחירתכם.

יינות בתצוגה- משלוחים פרחים

לסיכום

כדי להפוך זר פרחים למיוחד צריך פשוט להכיר מספיק טוב את האדם שאותו תרצו לשמח ולפי המידע שיש לכם על האדם ליצור להם זר מיוחד, יפה, מרגש, ואישי. כדאי לדעת איזה צבעים הם אוהבים, אילו ריחות, סוגי פרחים מדויקים כמה שיותר שהם ישמחו לקבל, וכו'. זכרו, קל לקנות זר פרחים, קשה להפוך אותו למיוחד!

בחרו ממגוון זרי הפרחים שלנו

אפשר גם ליצור איתנו קשר לזר פרחים בעיצוב אישי

יכול מאד לעניין אתכם גם:

גלריית עיצוב חופות ואירועים 2

Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope Hm-phone האירוע שלכם עומד להיות מדהים מרהיב שמח פורח חגיגי יוצא דופן אגדה  גלריית עיצוב חופות וחתונות מתרגשים לעצב את האירוע הבא שלכם "נשמתי פרחה כמעט מרב

למאמר »

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות אנו עונים לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. לכל בירור נוסף, התייעצות, בקשות, חוות דעת, הצעת מחיר –אנו זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם: 0507557579 Facebook Whatsapp-square Hm-instagram Envelope "פריחתו של

למאמר »
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)