פרחים מבשרת ציון – מידע עדכני (2022)

תוכן עניינים

פרחים מבשרת ציון

לפני שנדבר על משלוחי פרחים מבשרת ציון או חנות פרחים במבשרת ציון בואו נדבר על פרחים

פרחים זה לא רק הזר בסוף השבוע לבת הזוג, ולא פרח הבר שצומח בחצר. פרחים זה עולם שלם ומקיף, שיש בו מקום ליצירתיות ושמחה, חדשנות וייחודיות. חנות פרחי הארץ אינה עוד סתם חנות, אלא הרבה יותר מכך, מומלץ לכם לקרוא עליהם, ובעיקר לרוץ להזמין, לא תתחרטו – באחריות. אז לפני הכל, כדאי לברר כמה דברים.

למה אנחנו כל כך אוהבים פרחים?

השמחה והריגוש שמתעוררים בנו כשאנחנו רואים או מריחים פרחים, אינם במקרה. מחקרים טוענים כי כאשר אנו רואים פרחים אנו בעצם חשים שאנו מגבלים תגמול על משהו. יכול להיות שמדובר בתוצאה של העובדה שבעבר פרחים אכן סימלו פרס שניתן, או איזה שהוא תגמול חיובי. המוח שלנו מקשר בין הדברים, וכך, כשאנו רואים חנויות פרחים, או סתם פרח בגינה, ואפילו פרח בקישוט לרכב חתן וכלה, אנו מתרגשים. בנוסף, בעצם הפריחה עצמה, ניתן להרגיש את תחושת הבריאות והשגשוג.
זרי פרחים יפים עם אנשים

האם יש קשר לצבעים של הפרחים?

בחנויות פרחים מבשרת ציון, בעיקר חנות הפרחים של פרחי הארץ, ניתן לראות פרחים בצבעים שונים. למה אנחנו נמשכים לצבעים השונים ולהבדלים ביניהם? נראה כי בעבר, האדם הקדמון בחר את סוג האוכל שלו לפי הצבע. גם בימים אלה, צבעים שונים של פרחים, מבטאים אפשרויות שונות. גם כאן, יכול להיות שהמוח שלנו בעצם משחזר את הרצון לחופש בחירה, או מגוון גדול של צבעים.

הקשר בין פרחים לבני אדם

אחד ההורמונים המופרש בעת מגע עם פרחים הוא האוקסיטוצין, שמופרש גם הוא במוח וגורם לנו להתעוררות הרגש החברתי הנעים. מדובר בהורמון שגורם להרגשת נעימות, להתלהבות, ובעיקר לאמון וביטחון כלפי אנשים. שליחת פרחים מחנות פרחים, מבטאת בעיני רבים השקעה ואכפתיות, שאין ספק שמעוררים אמון אצל מקבלם. בנוסף, בעת שליחת פרח, למשל אלו ששולחים פרחים במבשרת ציון, גורמים להפרשת הסרוטונין, חומר שגורם להרגשה טובה ונעימה.

זה באמת נכון?

מסופר על מחקר בו ערכו ניסוי בקרב קבוצת אנשים, חצייה של הקבוצה קיבל פרחים, והחלק השני דווקא מתנה אחרת. לפי התרשמות החוקרים, אלו שקיבלו פרחים, ביטאו שמחה והתרוממות רוח גדולה יותר, מאלו שקיבלו דווקא מתנה אחרת. יכול להיות שהניסוי הזה לא מוכיח חד משמעית את העניין, אבל הוא נותן אינדיקציה, די טובה, ליכולת של פרח לגרום לאושר ולשפר את מצב רוחו של האדם.

הפרחים כעזר רפואי

ישנם סיפורים רבים על חולים במצבים שונים, שלאחר ששמו בקרבתם פרחים, כנראה בשל הריח, ואולי גם המראה, מצבם הוטב. ריח הוא דבר מאוד חזק, ויכול להיות ששילוב מצבם הנפשי, עם ריח משכר, גרם לשיפור במצבם הבריאותי.

אז איזה סוגי פרחים אהובים במיוחד?

אמנם הפרחים במבשרת ציון בוודאי נמצאים בטופ של הטופ, מבחינת איכותם, אך הישראלים בכל הארץ אוהבים בעיקר את זני הוורד, פרחי הגרברה, השושן והליזיאנטוס. יש לציין כי פעם גם הציפורן נמנה עימם, אך היום הישראלים כנראה כבר פחות חושקים בו.

איך מגדלים פרח?

קניתם את הפרחים במבשרת ציון באחת מחנויות הפרחים, אבל אתם זקוקים לו בכלל לשם קישוט לרכב חתן וכלה בעוד מספר ימים. מה הדרך המומלצת ביותר לשמור עליו טרי עד אז?

  • מקום הרכישה – למקום רכישת הפרחים יש משמעות רבה. יכול להיות שבעבר לא בחרתם את חנות הפרחים וכשרציתם פרחים במבשרת ציון פשוט קניתם. אבל, מומלץ לכם היום לרכוש דווקא במקום ששומר עליהם בטמפרטורה מתאימה, ללא רוח ועם אחוזי לחות טובים, לצמח. בפרחי הארץ עובדים קשה כדי שזה יקרה. אפשר לחתוך את הפרחים – אם תרצו לגרום לפרחים להראות חיים יותר, מומלץ לחתוך אותם, כאשר חתך בצורה אלכסונית והגדלת שטח הספידה שלהם, אפשריים אם חותכים אותם באלכסון, בעזרת סכין חד. כך גם תשמרנה רקמות הצמח בצורה הטובה ביותר.

  • דאגה לעלים התחתונים – פעמים רבות, העלים התחתונים באגרטל, מקבלים עודף מים ולאחר זמן מה מתחילים להירקב. שימוש במים מזוקקים להשקיה – אנחנו לא בתקופת הצנע, לא צריך להשתמש במי האמבט, דאגו למים מזוקקים, מי גשמים, או פשוט מים נקיים, אבל לא מי המקלחת או מי הכיור.

  • אור – האור הוא פרמטר חשוב מאוד עבור צמחים בכלל, ובטח עבור צמחי בית, בפרחי הארץ, ובכל חנויות הפרחים, בעיקר פרחים במשרת ציון, יגידו לכם שיש צורך שהצמח יהיה במקום מואר, אך לא במקום שקרני השמש בדיוק עליו.

  • החלפת מים וטיפוח הזר – קניית זר לא מסתיימת באותו היום, בעיקר כשרוצים להשתמש בזר הפרחים לאחר כמה ימים. החליפו את המים מדי פעם, תחתכו את עלי הגבל כמו פעם, טפלו בזר הפרחים. מומלץ.
זרי פרחים יפים מסודרים על שולחן

באיזה מקרים נקנה פרחים בדרך כלל?

קניית פרחים במבשרת ציון, או בכלל באזור ירושלים, יכולה להיות בכל יום. בימים מיוחדים, כמו יום האהבה, יום המשפחה, או חגים, בוודאי שמכירות הפרחים עולות. לאחרונה טרנד קישוט לרכב חתן וכלה מתפשט ברחבי המגזר. ואין מדובר בקישוט פשוט אלא עם פרחים.

איפה ניתן לרכוש?

חנויות פרחים נמצאות בכל פינה היום, בטח פרחים מבשרת ציון. בחנות פרחי הארץ שזרנו לכם מגוון זרי פרחים, לשלל אירועים, החל מפרחים על שולחנות באירועים, זרים ליום הולדת ויום נישואין וכלה בקישוט רכב חתן וכלה. תוכלו לבחור לעצמכם זר פרחים, וזר זה יהיה הזר המתאים לכם ביותר, גם מבחינת גודל הזר, וגם הצבעים שמופיעים בו.

נספר קצת על עצמנו

חנות פרחי הארץ היא לא עוד אחד מחנויות הפרחים הרגילות, מדובר בחנות שהחלה בתור דוכן קטן ומשפחתי באזור גוש עציון, והיום מדובר בחנת ייחודים, שמאפשרת חווית קניית פרחים אדיה. תזכרו, שלעומת משרדים אחרים, המגוון, השירותיות המסורה, ובכלל, כל הקשר עם החנות, ימשוך אתכם לקנות עוד ועוד.

מה תכלס?

פרחי הארץ יוצאת בשיווק, כפי שנאמר, למגוון שימושים שונים שניתן לעשות עם פרחים. אם זה פרחים לסידורי השולחנות באירועים, אם זה קישוט לרכב חתן כלה, או קישוט אולם החתונה עצמו, ואם זה בכלל זר לשבת לבת הזוג, מוזמנים להתרשם ממגוון האפשרויות העומדות לרשותכם ב"פרחי הארץ" ולהרוויח פרחים למבשרת ציון, לכל מקום בעיר

לסיכום

בפרחי הארץ תקבלו פרחים במינימום זמן מאז קטיפתם. תוכלו לבחור בדיוק את הפרחים האהובים עליכם ואלו שיתאימו לאירוע. תוכלו לעצב כרצונכם את הזר, וליהנות מריחו המשכר.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.





הודעה חשובה!

לקוחות יקרים! שימו לב, אנחנו בחופש, נחזור לפעילות מלאה ביום רביעי 01.05.2024 חג פסח כשר ושמח :)